December Bebis 2010 :)
Någon som äter järntabletter efter förlossningen? Jag är jättetrött, det hör ju till, men sambon påpekar hur blek jag e ( gullig han e ;D)
Något som man har i Dk konstigt nog och C vitaminer osv ..
Hej på er alla!
Nu har våran söte lille Lennox kommit=)
Började få värkar i förrgårkväll och var uppe med det hela natten, tänkte vänta till bm-besöket vid nio så skulle hon få titta om det hänt något, Men vid åtta gav jag upp och for in på fl.
Där visade det sig att jag var öppen två centimeter, strax därpå gick vattnet.
Nästa gång dom tittade hade jag kommit till 3cm.
Sen sa det tjoff och jag var öppen 7cm och nästa gång 10.
Gjorde jävligt ont, men efter edan va jag i himlen. Va såå skönt med en paus från det onda.
Började få krystvärkar, men förstod nog inte riktigt att det var det.
Kände att jag sket på mig och sa åt killen att larma på bm sen gå ut.
Bm kom in och tog bort det, sen kom killen tillbaka och på min första officiella krystvärk kunde man se huvudet=)
Sprack lite.
Men förlossningen va så bra som den kunde bli=)
Och han är sååå sööt. Vägde 3390g och var 49cm.
Och så har han mycket svart hår=)
Stort grattis till Lennox snyggt namn lite anorlunda men jätte fint.Nu måste jag fråga er som haft hickande bebisar i magen HUr är dom nu ?
Min ''lilla'' elias hickade ass mkt inne i magen varje dag och längre stunder.
Det gör han än idag i morgon blir han 3 veckor han bara hickar och hickar och längre stunder.
Förbannade jävla dumma ungjävlar som skjuter raketer.
Har precis haft huset fullt av brandmän och poliser efter att jag tittat ut genom vardagsrumsfönstret och hela vår utamöbel serie som vi har förvarad på altanen står i lågor. Det brann tokmycket och jag fick panik!!
Jag ringde 112 och sambon släkte så gott han kunde innan brandkåren kom.
Nu slutade allt ju "väl" (inte för min fina nya teakmöbel dock
) materiella ting är ju trots allt värdsliga saker. MEN om vi inte varit hemma? Eller om vi sovit...ellelr om flickorna varit ensamma hemma. Hemska tanke!!
Ojojojoj, vilken kväll....

jag skulle taget desa jäval skitungar och bara tagit med dom till sina föräldrar och bet dem BETALA nya möbler FYAFAN !!!Min tjeja hickade mycket i magen & gör fortf! Ibland tycker jag så synd om henne för det är "hårda" hickningar som man själv skulle fått ont utav tillslut!!
Grattis till era små underverk
Dagen här har flytit på bra, lillan var vaken väldigt länge idag vid middag
mysigt...hon har strulat lite med bröstet ikväll med, men tror inte att det är för att hon inte är mätt utan bara nån idé, för hon kan lika väl ligga på pappas bröst & hade hon varit hungrig hade hon nog skrikit där
Vi var ute en liten runda med storebror i em, annars har det varit en lugn dag...
talade med FK idag, inget vidare samtal...hum.....
Imon är det storhandling, BVC & lite klädesshopping på schemat... ![]()