December Bebis 2010 :)

ondar skrev 2010-12-27 13:30:19 följande:
den här har jag:)
Själv har jag denna

Har varit ute med vagnen 3 ggr redan och jag tycker det går bra men andra gånen ja då fick jag panik vi hade brotom då sambon hade tid till läkaren och bilden ville vi inte ta då och vi glömde nappen hemma så elias skrek hela vägen dit o hela vägen hem men en lösning haha en finger i munnen det fungerar alltid
Vi har en varm o stor vagn med hårdlift och madrass i och vagn täcke och så har han overall på sig och varm mössa och vantar och sockor på.
O det är lagom då e han inte kall o inte för varm häller.
Ludi:
Avslag hmm jag har fått en liten blödning när Elias kom ut med snitt och jag fick tabletter mot blödningen och det försvan sen.
Blödde otroligt lite.
Sen hade vi sex 2 ggr och sen kom det kraftig mensvärk trodde jag skulle dö FYFAN och misstänker Slemmisen lossnade för mig sen kom blodet.
Sen dess har jag blödit liiite men blod varje dag och blandat med massa slimmisar trådiga (ÄKLINGT)
Och idag kände jg värsta klumpen kom ut urrrrk !!!
Blöder idag inte mkt alls inte sen vanligt men misstänker det kanske nu håller på att ta slut Elias blir ju 3 veckor på onsdag..
Men jag undrar själv inte av detta men mitt underliv min avslag/mens den luktar DÖD råtta !!!
Det luktar hämskt ..
Någon som vet om något detta ?
Willes mamma eller 2 barns mamma
rättare sagt haha
Söt han är gumman !!

Här ligger elias i sin babysitter och bara tittar o tittar o gör sina små gris ljud haha och bara hickar i massor precis som inne i magen och nyser ibland oxå
Märker att han håller ögon allt mer öppna nu istället för att sova bort tiden ![]()