December Bebis 2010 :)
Alltså våra grannar kissar kopiösa mängder! En gång i kvarten går någon och kissar så det skvalar. Låter helt sjukt mkt! Undrar vad dom gör egentligen, dom är bara två personer. Haha.
Dom kanske har hund som dricker
Moma: haha håller med man var så van att gå upp o kissa flera ggr men nu äntligen får man sova ända tills morgonen
En sak jag inte vågar än det är att sova på magen :-/ vågar inte då jag inte känner att kroppen redo efter snittet.
Wohoo det luktar bebis i natt hihi
Näh nu ska jag lämna er ska ut med vagn
och hjälpa sambons mamma till jul maten osv
Höres ikväll
Nu e man hemma igen och jag säger bara en sak FY FAN VAD DET ÄR KALLT shit i morgon tar vi bilen till hans mamma haha jag fryser ju.
Elias ligger kvar i sin vagn och sover en skrickade JOBBIG 2 åring som inte lyssnar en hungrig mamma och bröst som värker som vill ha en sugande bebis haha och sambon lagar mat.
Ebba ja hon är hos svärmor men kommer hem i morgon ..
I dag väntar vi snö kaus ..

och så fin mössa ser så varm ut Jobbigt detta sprängdfylda bröst en hungrig pojk vill ha tutte o försöker o sen lyckades han att få mjölk.
o andra brösten läcker samtidigt nu har jag pojken i andra brösten och toapapper i den andra
Emelle: Stort grattis !!!
Ludi: Hejja Hejja Hejja !!
Jösses vad man missar med allt !
Hinner inte göra något annat än ge tutte haha
Jag har haft en bråkig liten kille idag .. han tror min bröstvårta är en förlängningssladd hahaha och drar och suger och tittar omkring och ja får inte blömma och GRÅTA lite häller ..
Hmm så jag har ammat och satt på mig byxor haha och ammat och gjort grött
jovisst det går om man VILL haha