December Bebis 2010 :)
Nu blire att packa BB-väskan och sen traska runt här så värkarna kan sätta fart!
Uppdaterar senare
Moma: Du ska inte läsa dem med snabba förlossningar då blir man deprimerad bara.
Det du har nu e ju lovande då värkar det iaf vara på god väg likom.
När jag väntade dottern hade jag aldrig några värkar men plötsligt gick vattnet och inga värkar då häller.
På morgonen sa det bara pang bom och där låg jag sen på soffan av ren jävla smärta !!! värkarna var som shit kom o hjälp mig ..
Var redan öppen 4 cm när jag åkte in sen på morgonen då jag inte kunde längre jag grät av smärtan och bara låg på soffan och grät då det var så insiva och jobbiga hade aldrig någon mellanrum alls.
Men hon föddes dagen efter på natten 24 timmar av ren jävla plåga..
Elias hade sina goa ruttmer han sov hela tiden vaknade sen konstiga tider kl 00-01 04-06 JOBBIGA stunder ammade och sov sen igen direkt.
Men jag la honom i säng kl 23 när vi gick i säng och gav honom mat kl 00 och sen sov han hela natten och vaknade igen kl 06 och sen ammade han och fick ersättning och sov fram till kl 9-10 ååh så det går jätte bra här
Jag hade honom uppe hela tiden lät honom inte sova alls utan jag skulle ändra allt som jag gjorde med mina 2 innan.
Men haft alltid haft tur i nattningar med mina barn
Hur många är kvar ?
Tror vi är alla snart som fått våra små
Ska vi fortsätta i denna tråd ? eller ska vi ha en ny ?
Här ligger elias i sängen tillsammans med oss i mitten haha och pratra med sig själv efter en amnings stund med mig
Juste e det någon annan än jag som har en pojk som ÄLSKAR att kissa på sin mamma
![]()