Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Fick reda på igår att min kusin ska få bebis. Han kommer bli en så jäkla rolig pappa alltså :) Åh så kul! Dom skulle få i februari tydligen, så jag hoppas dom hoppar över min födelsedag. Nä men ärligt, jag hatar att fylla i februari men jag kanske inte ska säga nåt med tanke på att vi fick Elliot i december haha. Himla kul iaf! Elliot var första bebisen i släkten sen jag var bebis och nu kommer nummer 2 :D

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious
    thegoddess skrev 2011-08-16 19:57:53 följande:
    usch med gnäll.. håller ju på här med men den har spruckit igenom här men verkar klia fortfarande. diarren har blivit 3 om dagen i stället för 5 hehe
    han hade inte fått nån innan? det är ju kanjon om han får flera på en gång.
    Ja, det gör säkert mer ont men då är det ju många som är avklarade iaf. Men vi får se. :)
    Ninnie81 skrev 2011-08-16 14:10:58 följande:

Hej brudar. Var gooode så länge sen ja var här men har fullt upp med 3 grabbar som håller igång från morgon till kväll.

På lördag blir Mario 10 mån. Så snart vankas de 1 års kalas här hemma. Himla va tiden har gått fort. Ska nästa ons på 10 mån kontroll. Ska bli spännande att se va han väger då. Sist när han va 9 mån vägde han under 8 kg och va 71 cm lång.

Mario både sitter sj och kryper/hasar sig fram. Han sätter sig upp från liggandes ställning. Han verkligen älskar att gå i sin gåstol sen så tycker han de är kul att springa i sin gåvagn..behöver bara hålla han lite i tröjan så klarar han av resten sj.

Tänkte visa en bild som ja tog hon en vän som ja verkligen älskar...brukar inte gilla att va med på kort men denna bild tog hon när ja skulle trösta han mellan korttagningen. Då passa hon på att ta..ha ha..        
    Jättefin bild!
    snuttan23 skrev 2011-08-16 16:37:13 följande:
    Idag firar jag och mannen 3 år som gifta! Känns som om tiden bara springer iväg!
    Grattis!
  • Momalicious

Åh, jag är så trött! Längesen jag var trött vid den här tiden. Har dock hållit igång varenda sekund sen 08 imorse.
    Gått en lång morgonpromenad, tvättat, plockat ur allt ur klädkammaren, målat om den, hängt i allt i klädkammaren, organiserat, lagat middag, gått en till promenad, lekt med Elliot, tvättat mer, gått till affären och hem. Jag har typ bara suttit när jag ätit idag, eller kissat möjligtvis.

Min sambo är inne och ger Elliot flaskan. Han somnade 19 och brukar vissa nätter vakna ungefär 3-4 timmar efter han somnat och vill ha en slurk, som idag. Då brukar han ofta sova tills han vill upp. Annars brukar han äta mellan 02-04.

Nu ska jag faktiskt borsta tänderna, är heeelt slut. Nattinatt! 

• Momalicious

Vi vaggar Elliot till sömns i famnen. Nu ska vi försöka få honom att somna i egen säng, orkar inte ha det så. Flera gånger har vi fått åka hem jättetidigt när vi varit borta för han vägrat somna i vagnen. Så ja, vi får väl se.

• Momalicious

Nä, har inga symptom på nånting och vi skyddar oss. Väntar nog åtminstone 4-5 dagar till tror jag :) kanske hoppar över mensen denna månaden :)

• Momalicious

Nej, kan skilja en dag hit och dit kanske. Får väl se. Känner mig verkligen inte det minsta gravid så känns onödigt att köpa ett test när jag inte misstänker graviditet. :)

• Momalicious

Igår gjorde Elliot massa framsteg. Han ålade på riktigt, använde pincettgreppet och sa "maaaaaamaaaaaaa" (jag tolkar det som mamma såklart). Idag har han fått fart och ålar fooort!

• Momalicious

Mina har växlat mellan 1 dag för tidig och en dag för sen hela tiden, men visst kan det hände. Tycker bara det är konstigt att jag inte har några symptom på mens, brukar jag alltid ha några dagar innan.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)