Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Haha ja verkligen. Har haft sån halsbränna och uppstötningar idag, isch!

• Momalicious

Hoppas det kommer en tand snart för han är sååååå gnällig hela tiden. Han har dessutom blivit hes igen av någon anledning. Ser inte fram emot lördag då sambon ska på konsert och jag ska vara ensam.

• Momalicious

Hur lång hållbarhet har gravtest? Hittade en sticka som är från innan Elliot nämligen. Antar att det inte är nåt fel på den. Det var iaf så negativt det kunde vara :) funderar på var mensen gått och blivit av. Cykeldag 36 idag :o

• Momalicious

Min sambo väckte mig nyss. Han och Elliot åkte till BVC. Vill bara kolla så att han inte är sjuk eller så. Hes som satan och sååå ledsen hela tiden. :(

• Momalicious

Det var nåt som hette paravirus (?) tror jag. Väldigt vanligt tydligen.

Vill också att Elliot ska somna i egen säng. Som det är nu så måste vi gunga i en fotölj. Han blir helt uppe i varv om man försöker ha det tyst och lugnt innan läggdags. Känns som att han aldrig kommer somna själv. Måste ha tips nu för annars vet jag inte vad jag ska göra. Han sover ju bra när han väl somnat liksom. Han somnade liksom 19 idag och sover fortfarande

• Momalicious

Mensen har fortfarande inte kommit, jag har inga symptom på att den ska komma heller. I morse höll jag på att kräkas när jag gick upp, så då fick jag för mig att jag var gravid. Får testa efter helgen om den inte kommit då.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)