December Bebis 2010 :)
hmmm...oj då såg lite fel på pappret, hon väger 2068 hahaha....kom bara ihåg 2:an och 8:an. så då är hon helt rätt då, attans jag som hade hoppas hon skulle komma tidigare
hmmm...oj då såg lite fel på pappret, hon väger 2068 hahaha....kom bara ihåg 2:an och 8:an. så då är hon helt rätt då, attans jag som hade hoppas hon skulle komma tidigare
just det kom på att jag oxå skulle berätta hur vi träffades.
Magnus tog kontakt med mig på nightlife, och jag tyckte bara ånej inte en till från Malmö, men eftersom jag var uttråkad den kvällen så började jag prata med honom.
Vet inte hur länge vi pratade på nätet innan vi bestämde oss för att ses, åkte ner till honom och blev kär på en gång
den 20 november 2003.
Åkte ner 2 helger efter och stannade över helgen, sen så firade vi jul tsm med hans pappa och hans fru och mina döttrar.
var där över nyår medans döttrana var där 3 dar.
Sen kom jag hem, ringde ner till Malmö folkhögskola och frågade om det fanns nån kurs där, det var på en onsdag. Hon som svrade sa att det fanns en kurs som hade startad i måndags men att jag då var tvungen att börja på måndagen efter helgen om jag ville gå där.
Jag sa att det ville jag, ringde till Magnus och frågade om han var riktigt säker på att han ville att vi skulle flytta ihop, ja sa han då, bra sa jag, jag flyttar ner till dig i helgen och börjar skolan på måndag. Å sen dess har vi varit tsm och väntar nu vårt 3 barn.
Gifte oss i Nicaragua november 2006 där min mamma vigde oss
jag äter inte alls så mycket heller nu, orkade inte ens en halv pizza igår.
Är inte så sugen på mat längre
hahaha.................tror oxå att vi trissar upp varann lite så minsta lilla tecken får oss tro att det är fler bebisar på G
Skönt iaf att det inte var någon fara för någon, bättre att kolla upp en gång för mycket trots allt.
Nr William var på gång så ringde jag till fl men trodde inte själv på att det var på G. Dom tyckte vi skulle åka in då och under hela färden dit så hade jag inga värkar så jag tänkte att vi skulle bli hemskickade. Låg med ctg ca 1 timme och under den tiden fick jag inte så mycket värkar men jag hade öppnat mig från 3 cm till 6 cm då, jag tyckte då att värkarna var hanterbara och att jag mycket väl hade kunnat vara hemma ist, nu så efteråt var jag ju glad att vi åkte trots allt