December Bebis 2010 :)
Vad är PSD?
Vad är PSD?
Har oxå en vild bebis p kvällar och nätter skitjobbigt, vill bara sova då ju.
Hallonbladsthe pratet
När ska ni dricka Teet ?
När kommer ni att börja när i November ska ni dricka detta ?
Var beställer ni någon stanns?
Det går ju att köpa från Hälso butiken men jag bor i danmark och har inte detta möjlighet.
Vill ha i TEE påstar som innan och inte lös TEE alls.
Har skummat igenom en del ni läst, har inte varit inne på länge känns det som.
Å som vnaligt har jag ju glömt vad jag skulel kommentera :)
har varit hos bm idag å fick akupunktur, hjärtljuden låg på ca 130 vilket det har legat på mest hela tiden.
Hon kollade även tappen för jag har varit lite orolig för den och den såg helt oki ut trots alla sd jag har haft, å det kändes skönt att höra.
Längtar tills nästa onsdag då det är dax för ul :=)
MIn lill* håller sig rätt lugn nu för tiden känner inte av h*n lika ofta och jag tycker det är så skönt, huvudsaken är att jag vet att h*n lever men inte behöver sparkas för det :)
fick akupunktur igår och har inte haft ont idag och vad gör man??? Jo det är vä´l klart jag åker hem till mig och fixar och donar och vad händer då. Jo jag får ju så klart ont, att jag aldrig lär mig.
Men det är såååååååååååååå tråkigt att inte göra något blir så arg på mig själv ibalknd för att jag har så ont, även om jag inte brukar göra så mycket annars så fixar jag det vardagliga iaf nu kan man inte ens göra det. :(((((
Nä alltså trodde du int tagit körkortet men du är verkligen på god väg, måste kännas skönt att veta att du snart har det :)
Brukar oxå kasta upp mina barn i luften, hmmm-..... det är kanske drf mina döttrar är som de är :=D