Jessika82 skrev 2010-10-05 19:58:25 följande:
Idag är det tisdag.... då börjar Desperate Housewives och jag står och bakar..... den blir kanel bullar mmmm
Ville bara fresta er lite...
Vad gottis :)
själv hade jag tänkt ta varm choklad och kanelbulle men mannen har inte bakat några :=(
kan tillägga att vi alltid brukar ha kanelbullar i frysen annars som han har bakat, men det är ju typsikt att just när man är sugen på det så finns det inga.
Vågar inte säga att jag är sugen på det heller för isf så åker han och köper det.
Brösten kan varkliegn växa, helst sjukt ju :=)
Mina bara försvann efter det jag slutat amma William, som 2 taxiöron så då ville jag bara fixa dom, men vi får väl se hur det blir den här gången.
hmmmm....det var nåt jag tänkte skriva men har helt glömt bortdet under tiden jag tryckte på retur...
aaa...just det appråpå vikt, enligt bmi listan eller vad man nu ska säga så ska jag väga 48 kilo, då skulle det betyda att jag skulle vara smalare än min dotter som 17, det skulle se hemskt ut, så jag är glad om jag inte går ner under 60 iaf.
Tycker huvudsaken är att man ser bra ut i kroppen om man så säger, vikten har inget med det hela att göra egentligen