• MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Här e alla välkomna som plussat och ska ha bebis i December

Hoppas vi kan följas åt i den långa resan som gravida och prata om allt mellan himmel och jord!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 18:41
    BF-lista för December bebisar

www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802861.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 10:56
    Här kan vi presentera oss lite mer om vi vill
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51935009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-24 19:12
    HÄR KAN VI LÄGGA IN BILDER PÅ VÅRA FINA GRAVIDMAGAR!
    www.familjeliv.se/Forum-2-297/m52702886-3.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-26 22:27
    Gissnings tråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m53225868.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 10:56
    BF-lista
    2/12 Lallan (32år) 3:e och 4:e barnet, Uppsala
    3/12 Jenni78 (32 år) första barnet, Gävle
    5/12 Utomlands (32 âr) första barnet, España (men skâne tös)
    6/12 NhjärtaD (25år) tredjebarnet, Småland
    6/12 linn78 (32år) andra barnet (son-08) Skåne
    7/12 ÄlskarNova (25år) 2barnet (dotter-04), Småland
    7/12 linasmamma (21 år) andra barnet (05) Falun
    9/12 mamma smurfen (37år) 3e barnet(99-01), Göteborg
    9/12 LillSnurr82 (28år) första barnet, Linköping
    12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet,Skåne/Trelleborg
    12/12 Willes Mamma 08 (27år) andra barnet son-08, Småland
    14/12 ullabella sekreterare (28 år) första barnet, Skåne
    17/12 Sandragumman (24år) Andra barnet (son-07) Boden
    17/12 Bippa (28år) andra barnet dotter-07) utanför Örebro
    18/12 Saliva123 (31 år) andra barnet (dotter -08) Stockholm
    19/12 Jaya (22 år) första barnet, Blekinge
    20/12 MFJG (25 år) andra barnet (09:a) Malmö
    20/12 malinsmurfan (32år) 3:e barnet (00 och 03), sörmland
    20/12 AnnaCL (27 år) första barnet, Uppsala
    21/12 2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08), Danmark Riktiga datumet kommer 30 nov
    23/12 Emelle (30) fjärde barnet (-99, -02, -06) Småland
    24/12 Emynem (24år) Andra barnet (Son-07), Borlänge
    25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09), skåne
    25/12 Haligh (31 år) första barnet, Stockholm
    27/12 Småstadsbönan (25 år) tredje barnet (06, 09), Frillesås
    28/12 Majorima (22 år) första barnet, Kungälv
    28/12 Stefanie (23 år) Första barnet, Stockholm
    30/12 Momalicious (20 år) första barnet, Orust/Bohuslän
    1/1 Ludicrous (22år) andra barnet dotter-06, Småland
    5/1 alberta77(33år) fjärde barnet, Borås
  • Svar på tråden December Bebis 2010 :)
  • Minifer
    Karttikeya skrev 2010-05-21 15:55:13 följande:
    Minifer, spelar du wow? Vilken server och vilken sida?
    wohoo, ja så ofta jag hinner (vilket tyvärr är alldeles för sällan)

Steamwheedle Cartel, Allies! Fast har några hordisar också. Finns på andra servrar med, tror jag har 25 chars, haha! Var håller du hus? :D
  • Minifer
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-21 15:42:45 följande:
    Vågar menar jag med att tänk om något skulle vara fel liksom hur skulle ja ta detta då just då liksom det skulle sitta sig hårt i hjärtat. Du menar inte nu väl utan sist
    om något skulle vara fel skulle jag hellre vilja veta det tidigt än sent :) Men det är klart att vi har friska småttingar! :D
  • Karttikeya
    Minifer skrev 2010-05-21 16:09:58 följande:
    wohoo, ja så ofta jag hinner (vilket tyvärr är alldeles för sällan)Steamwheedle Cartel, Allies! Fast har några hordisar också. Finns på andra servrar med, tror jag har 25 chars, haha! Var håller du hus? :D
    Emeriss, raidar 10man, har gjort 9/12 hardmode icc ^^ Spelar blood elf hunter, horde in my heart <3

Just nu sitter jag med min pally alt och raidar icc25 ;)
  • Minifer
    Karttikeya skrev 2010-05-21 16:33:56 följande:
    Emeriss, raidar 10man, har gjort 9/12 hardmode icc ^^ Spelar blood elf hunter, horde in my heart <3 Just nu sitter jag med min pally alt och raidar icc25 ;)
    åh snörvel =( Jag lär aldrig raida de nya, efter vi fick barn funkar det inte med raids, tar alldeles för mycket tid i anspråk så nu ströspelar vi bara, jag och maken och några till. Jag fick lägga ner lagom tills jag dingat 80 då jag inte kunde sitta vid datorn längre under graviditeten för att jag hade sammandragningar, och sedan kom Sebastian och ja, det var 8 månader sedan. De fyra åren innan det spenderade jag typ all ledig tid till wow. Vad tycker du om de nya raidinstancerna jämfört med de gamla? Måste kolla om jag har någon på Emeriss, vi tänkte spela lite ikväll =) Min mail är retro-pally, human  och gammal som gatan, hehe! Sedan har jag en lvl 80 DK också samt en Hunter som är 78 tror jag. Skitkul att det är någon mer än jag som wowlar :D Har du testat WAR något? Vi har konton där med och ströspelar där med ibland, men inte så ofta.
  • Karttikeya
    Minifer skrev 2010-05-21 18:59:58 följande:
    åh snörvel =( Jag lär aldrig raida de nya, efter vi fick barn funkar det inte med raids, tar alldeles för mycket tid i anspråk så nu ströspelar vi bara, jag och maken och några till. Jag fick lägga ner lagom tills jag dingat 80 då jag inte kunde sitta vid datorn längre under graviditeten för att jag hade sammandragningar, och sedan kom Sebastian och ja, det var 8 månader sedan. De fyra åren innan det spenderade jag typ all ledig tid till wow. Vad tycker du om de nya raidinstancerna jämfört med de gamla? Måste kolla om jag har någon på Emeriss, vi tänkte spela lite ikväll =) Min mail är retro-pally, human  och gammal som gatan, hehe! Sedan har jag en lvl 80 DK också samt en Hunter som är 78 tror jag. Skitkul att det är någon mer än jag som wowlar :D Har du testat WAR något? Vi har konton där med och ströspelar där med ibland, men inte så ofta.
    Jag passar på nu innan barn helt enkelt xD Tycker helt klart att ICC är bäst, men jag har inte kört Ulduar så mycket. Dingade 80 när ToC kom ungefär, så det har mest varit ToC och ICC jag kört. ICC har ju så många bossar och alla är nästan lika roliga :)

Vad är WAR? Spelar bara Heroes of might and magic utöver WoW, hihi ^^
  • Minifer
    Karttikeya skrev 2010-05-21 20:02:40 följande:
    Ja passa på som fan, sedan är det kört, haha! WAR är Warhammer online. Det är snyggt och kul, påminner väligt mycket om wow fast mindre cartoonigt och mer pvp-baserat. Fast på ett bra sätt, jag som hatar pvp i wow tycker det är jättekul i war. Annat system =) Hur länge har du wowlat? Spelade du något innan Outlands-expansionen kommit?
  • ÄlskarMina

Wow vilka lustiga termer ni slänger er med minifer och majorima! haha! Jag fattar då ingenting!  

Här sitter jag lite irriterad pga trötthet. Skulle sova en snutt när sambon kom hem men det gick inte då det ringde och ugnen pep-katterna sprang rally osv..så nu märks det på mig att jag hade behövt den lilla sömnen för att vara glad och pigg ikväll. suck! stackars sambon!  
    Idag hade mina stöd-strumpbyxor kommit med! snyggt! får se hur ofta de åker på..kan ju va lite jobbigt i värmen! I höst är de nog sköna istället. 
    Bara 2dgr kvar på v.11 sen har jag klarat av 12veckor!!  
    ·¨`*·.¸¸.*Nova juni-04, Pyret dec-10*.¸¸.·*¨`·
  • MalakiW
    Minifer skrev 2010-05-20 23:25:24 följande:
    hihi akta dig, jag kanske ger dig trubbel när du plötsligt har massa frånvaro från jobbet haha! Minst varannan vecka låter kickass! :D Hurra för oss!Vill att det ska vara söndag nuuuuuuuu!!!imorgon ska jag ringa diabetesenjouren och gnälla. Jag får inte ha blodsocker över 8, jag får inte ta mer insulin än vad jag gör, konstigt man blir stressad när jag ligger mellan 9-10 hela tiden =( Är rädd att bebis skall missbildas eftersom v 8-10 är de allra viktigaste veckorna i hela graviditeten =/
    heheh - som tur har jag ett ganska fritt jobb, jobbar under eget ansvar ;D
    Japp HURRA för oss! ;D. Jag ser med skräckblandad förväntan fram emot söndag.. vi ska göra KUBB:en då och jag tycker både att det ska bli kul och se det lill* men samtidigt är jag rädd för att testet ska vara "dåligt" eller ännu värre - att det lill* inte mår så bra...

Hur gick samtalet med diabetesjouren idag? Hoppas bra och att du fick svar på alla dina frågor! Vad finns det för andra sätt att sänka blodsockret? vilken vecka är du i nu? Kramar i mängder
  • Juvel
    MajMamman08 skrev 2010-05-21 08:49:51 följande:
    Ja skrev fel,ska göra NUPP Men samma BF och samma provdag,hihi!! Ja ska göra testet 15:30!!Håller tummarna för oss,inte låntg kvar nu jue,tycker tiden springer iväg!!
    Hm, jag fick lära mig att det heter KUB nu inte NUPP, vad har ni hört? Det tog bort NUPP eftersom det numera är KombineratUltraljudBlodprov (KUB alltså) medan förr kunde man bara göra NUPP, alltså själva ultraljudet. Eller tar inte nu blodprov också? Bara nyfiken om jag fått "fel" information;)

Jag mår bra jag. Illamåendet är nästan borta men jag måste äta ganska regelbundet! Idag fick jag första frågan om jag är med barn, fattar inte hur magen kan synas redan NU!!! Jag går in i vecka 11 på söndag, visserligen andra barnet men allvarligt!!! Jag hade velat dölja magen längre men nu vet jag inte om det går. Hur gör ni andra? Jag är ganska smal i övrigt och har ingen mage i vanliga fall direkt så det syns ju direkt att det bara är mage och att jag inte blivit fet. Suck!
  • MalakiW
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-21 13:53:59 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag är så glad så tårarna rinner!!!! Nu kom jag hem från jobbet och öppnade ett brev från sjukhuset YESS på Tisdag har jag tid till Tillväxul Tisdag 08.06 2010 kl 09.30Ultralydsscanning
    heheh - kul :D
Svar på tråden December Bebis 2010 :)