Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Elliot satt och sög på en kylskåpsmagnet häromdagen. Vet inte hyr han fått tag på den. God tyckte han den var iaf. :p

Vi tog en brun, tyckte den var så snygg. Hoppas den blir poppis här med :)

Håller tummarna för oss båda Suzzy! :)

• Momalicious

Skönt att Elsa också gillar stolen, hoppas att Elliot gör det han med :)
    Tror också att studier är bra när man har barn. Det är ju ofta rätt flexibelt :) har jag lyckats ta mig igenom gymnasiet med en djup depression och dessutom fått rätt bra betyg borde ju högskolan med barn funka ypperligt :)

Suzzy: måste ju hålla båda, en för oss båda blir ju två ;)

Jag ska göra högskoleprovet iår. Inte gjort det innan men det går nog bra hoppas jag. Ska öva på lite gamla test innan det är dags så jag känner mig lite förberedd :)

• Momalicious

Nu r det mindre än två veckor kvar innan jag åker på minisemester till Malmö, går på konsert och sover på hotell. Ska bli skönt! Sambon får vara föräldraledig under tiden :)

• Momalicious

Britney Spears ;) har gillat henne sen hon kom. 2009 åkte jag till London ensam för att se henne ;)

• Momalicious

Angelique: det kan inte vara njuren då?

Ja det ska bli jättekul. Hon sjunger ju inte live men jhon gör en jäkla show :)

• Momalicious

Nä, de flesta låter inget vidare live. :)

Angelique: jadu, njursten, njurbäckeninflammation, livmodern som trycker. Finns flera alternativ hehe. Hoppas på att det bara är livmodern som trycker, men går det inte över kanske du ska kolla upp det.

• Momalicious

Ja, alltså det känns som riktigt onda värkar typ. Men för mig gjorde det "bara" ont i några dagar och sen kom anfallet. Det gav mig dödsångest eftersom det gjorde så jävla ont och jag inte visste vad det var. Elliot var bara 5 dagar när jag fick anfallet och jag trodde att jag skulle dö, så allt jag tänkte på var typ "kul, jag hann vara mamma i 5 dagar och nu ska jag dö" ;)

• Momalicious

Alltså det går ju inte att få ungen och äta ordentligt. 2 månader har det hållit på nu nästan. Hur fasen ska jag få honom att äta?! Orkar inte hålla på såhär längre. Ha är gnällig nästan jämt eftersom han i princip aldrig är mätt. Gröt går

• Momalicious

Skickade för tidigt. Gröt går i princip aldrig ner, likaså burkmat. Min mat äter han några tuggor av. Det som går ner okej är yoghurt, fruktpuré och majskrokar. Smörgås funkar också ibland. Han kan ju inte leva av det.

Eftersom han aldrig är mätt så sover han dåligt, vill inte leka, vill vara i famnen men är han där är han inte nöjd heller. :(

• Momalicious

Nä, hinner knappt äta på dagarna eftersom han bara vill vara i famnen hela tiden.. Har testat att äta med honom, att ge honom leksaker osv men nä..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)