• Jaya

December Bebis 2010 :)

Ojojoj! vad ni skriver här! Min dator gick sönder för några veckor sedan så jag får snällt låna bibliotekets dator ett tag till framöver.
    I förrgår så berättade vi för svärföräldrarna och blivande faster och farbror ..
    Fick otroligt positiva reaktioner, skönt att ha berättat det för de närmaste nuGlad
    14+0 på söndag Flört'

HAPPY DAYS!

·٠?●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●?٠·December 2010·
  • Jaya
    Emelle skrev 2010-06-16 10:36:29 följande:
    Hej!
    Orkar inte läsa ikapp nu. Ligger i maginfluensa. Fyyy fan. Började direkt efter vi varit på NUPP:et.
    Fyyy!
    Återkommer när kraft finns...
    Usch! Krya på dig!
  • Jaya

Hej hej igen! Har fortfarande ingen dator hemma, men jag måste bara säga har gått in i vecka 16 idag (15+0) VUL på onsdag för att kolla upp en cysta, kanske man får se bebben då!!!

• Jaya

Oj vad ni har fixat! Jag har bara köpt ett par strumpar haha. Men efter RUL på måndag så ska vi till babyproffsen och kolla in smått och gott ^^

·٠?●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●?٠·December 2010·&#
  • Jaya
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-09 10:03:35 följande:
    ondar:
    Fy vilken drön urk sånt vill man inte vara med om
    Hoppas du får trevligare drömmar gumman.

Smurfen:
    Glöm inte bort julklapparna oxå

Jaya:
    Hehe det e mkt man ska tänka på innan dom små kommer sen är vi mammor kontrollfrike oxå
    Haha klart man är, jag börjar precis förlika mig med att det verkligen är ett litet barn i min mage! Igår kände jag de första "buffarna". Känns såååå underbart!
  • Jaya
    Emmaslemma02 skrev 2010-07-09 11:15:27 följande:

Hihi.. jag var på ultraljud idag och allting såg jättebra ut :)
    Sambon har hoppats på en tjej hela tiden nu så vi ville ju kolla upp könet och det fick vi se hur tydligt som helst för h*n spretade på benen jättemycket :p fniss och då fnissade doktorn också å frågade oss om vi kunde se vad det var.. och då såg jag direkt att det var en pojke till :D Ja det stämmer sa doktorn.
    Sambon sa: fan också jag som ville ha en tjej...då får vi en buse till då :p Vår andra son är nämligen väldans busig *klättrar på hyllor m.m *

Men en pojke blir det iallafall hihi. så nu kan vi ta å stryka alla 15 tjejnamn. Nu har vi bara 3namn kvar på listan :p

Vilket tycker ni är finast?

1.  Jamie/ Jamy
    2. Emilio
    3. Milio
    4. Shaun/ shawn

Eller om ni har andra förslag? Helst något lite annorlunda, inget så vanligt som andreas/peter/lucas osv.

GRATTIS!
    Jag tycker om Jamie! Det låter så " mysigt på något sätt
  • Jaya

JAAA! Idag har jag och min sambo varit på RUL Skrattande
    Så himla underbart!! Svårt att få en bra bild av krabaten då den sprattlade hej vilt därinne, Blyg var h*n med handen för ansiktet hela tiden. Men allt såg bra ut. Nu känner jag mig lyckligare än någonsin!

• Jaya

hej alla! tiden bara flyger fram för oss! hoppas ni får en underbar helg. sambon och jag ska till ikea en runda, nu vill vi handla lite efter rul !

????? ??????¯? ?????December 2010?
  • Jaya

2 barns mamma84 fy vad tråkigt att hon ska lägga sig i på det sättet! och att din sambo lyssnar på det! ni är väl vuxna människor som kan ta egna beslut! usch stackas dig!!!

• Jaya

ang barnvagn så ska vi köpa en teutonia primus (begagnad) i beige. den blir ganska kompakt ihopfälld så den går in i våra bilar :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)