December Bebis 2010 :)
Jag ska inte träffa min förrens sent i september och jag vill ju söka HP from 24 Oktober...
Känns som om det blir kort om tiden...
Med de andra barnen har jag fått intyget tidigare...
lycka till på rul ni som ska dit! igår köpte vi en vagx. superfin med tillhörande skötväska, parasoll,vinteråkpåse, och ligg och sittdel. allt i superbra skick! känns skönt (och kul) att köpa barnsakerna.
hemnes byrå är jättefin. den funderar vi med på:) vi har babyskydd och skötbord kvar med. k(änns skönt att fixa så mycket som möjligt nu!
Åhhh! Jag har haft sådan ångest inatt ! Jag har inte kännt av bebis buffar igår eller inatt!. Är i vecka 18+1, i vekca 17+0 så slog hjärtat så fint, och jag har kännt rörelser innan...
ondar: jo det är sant det du säger. har haft en sådan känslig period nu, gråter en massa. ngn mer som gör det? jag längtar så till den 2e augusti då ska jag till bm och lyssa på hjärtljud. vill ju veta att allt är bra med bebben fortfarande :) allt såg ju bra på rul.
jag 13 dagar ska jag kunna klara att vänta med att lyssna på hjärtat. tack fór alla lugnande ord, det värmer verkligen. känner inte bebis ännu, men jag intalar mig allt positivt och om några veckor så kommer vi alla skriva att vi INTE kan sova pga att bebis sparkar och dansar samba:)
gjorde testet nu och fick 13 på pojke och 8 på flicka. vi får se vem som kommer ut
namnen vi funderar på är Elin , Linnea, Jens och Linusg