• Jaya

December Bebis 2010 :)

Mammatilldig skrev 2010-08-09 20:21:52 följande:
    Tack gumman det var som värsta huset som var ganska ny byggd.
    Köket var allt av ask eller björk ''ljust'' massa yter till skåp och föråd ojojoj och fönster som man kunde se barnen leka ute på framsidan

Toan ja den var allt av kakel golvet och väggen och fönster fanns det och en lång hylla uppe så man kude ställa blommor handdukar osv där uppe

Rummet till alla 3 barnen var stora ''lika stora'' med heltäknings matta på alla rummen + våran rum.

Vardagsrummet var med heltäknings matta med men vi planerar att kanske ta bort detta då barnen spiller ganska mkt och sen bebisen som kommer att spy

Tvätstugan ja den var liten men plats till sätta ihop kläder och tvättmaskin tork tummlare osv ..

Sen bil hus till våran bil och en liten stuga till utomhus leksaker trädgårds saker osv

Inte det minsta 1 min från ebbas dagis hahah hon beöver bara gå ut från tomten för bi ett hus ''grannen'' och sen dagiset
    Medans didos har då bara över våran tomt över vägen till andra huset där var dagmamman
    Men du! Detta låter ju kanon ju! Glad 
    ·٠?●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●?٠·December 2010·
  • Jaya
    MFJG skrev 2010-08-12 15:56:15 följande:
    jag tog precis mitt körkort 14.15 hade jag beviset i min hand!
    nu ska det hyras en bil =) 
    Jättegrattis! Det är en underbar känsla när man har den lilla papperlappen i sen hand !

UT OCH KÖR!Glad
  • Jaya

hej hej alla underbara ! länge sedan jag skrev ngt men jag läser tråden slaviskt! är i v25+0 idag och jag tycker tiden flyger förbi! vi har köpt allt vad vi vet iaf! nu letar vi efter hyllor, tavlor och matta till bebisrummet. känns konstigt att vara klar .. vad ska man hitta på nu då i 15 v.?!? vi har dock inte monterat upp ngt ännu. är det fler som har en fruktansvärd halsbränna? jag äter preparat mot det dagligen. ha en underbar dag!

????? ??????¯? ?????December 2010?
  • Jaya

helt galet vad tiden går fort! v26+0 idag och 97 dagar kvar! jag har lite apoteksvaror kvar att köpa och ett babygym sen är det färdigt!:) ska måla om extrarummet innan allt ska monteras upp. jag är lite av ett kontrollfreak så jag startade snabbt med att införskaffa allt. har läst att det är många av er som är sjukskrivna och går på hp. skönt för er! passa på att vila er så mycket det går! jag har än så länge mått oförskämt bra. pluggar och jobbar lite extra. passar på medans jag kan. den 22e ska jag t på glukosbelastning, ngn som gjort det än? kram på er!

????? ??????¯? ?????December 2010?
  • Jaya

Hej alla underbara gravida!  jag har haft lite otur med att få arbetsgivarintyg lite sent, men har förra veckan ÄNTLIGEN skickat in papperna till FK and inkomst osv för föräldrapenning. Är jag för sent ute?!?  Tänkte börja ta ut FP from. 1 december .Glad

• Jaya

ÄNTLIGEN har jag fått hem en dator så jag kan följa och skriva lite jag med. Telefonen är inte det bästa alternativet.
    Köpte en liten minilaptop, som jag är sååå nöjd med. 

Har varit vaken sedan klockan 05:50. Väckte min sambo med skönsång och frukost på sängen, han fyller 25 idag!  Nu håller jag på att tvätta så jag slipper det i helgen när vi ska ha kalas.

Ha en underbar dag tjejer!!!

·٠?●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●?٠·December 2010··٠?●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●?
  • Jaya

Varit på glykosbelastning idag. Det gick bra  ju!
    Ingen diabetes,
    bl 130/75
    hjärtljud 150 slag/minut
    Hb 115 ( minskat lite)
    vikt ? ( jag vill inte veta!)

de två timmarna hos BM gick ganska fort faktiskt.  Har skrivit in mig på en föräldragrupp också,  ska bli kul, synd att det bara är 3 ggr.

• Jaya

just det sf mått var 26 cm.

Hur var ert sf i v28?

Idag är jag i vecka 27+3

• Jaya
    ludicrous skrev 2010-09-23 10:18:26 följande:
    Nu har vi beställt vaaaagn! Det blir en BRIO GO 2011, färgen blir "coolblue" på sitt och liggdel, chassit är vitt, bilstolen är grå.

Hade vi köpt allt i Sverige hade det gått på över 10 000, nu får vi det för mellan 7500-8000 med frakt =)

Hur många här bloggar?
    jag bloggar! Har nyss börjat igen nu när jag skaffat dator igen ^^

http://johanniii.blogspot.com
  • Jaya
    Momalicious skrev 2010-09-23 14:28:03 följande:
    Hej mammor! Sitter på körskolan och äter lite innan jag ska dra mig mot bussen, är megatrött! Idag gick körningen väldigt bra vilket känns skitskönt! Övning ger verkligen färdighet. :)
    Idag är jag i vecka 25+6 och går alltså in i vecka 27 imorgon :) det är en annan tjej som läser samma intensivkurs som jag och hon har bf 1 december, så kan hon så kan jag! Dock har jag större mage haha.
    Min körlärare sa även att jag kommer ha körkort innan bebisen kommer och det är ju skitkul att höra!
    HEJA DU!

Detta klarar du galant :D
Svar på tråden December Bebis 2010 :)