December Bebis 2010 :)
Nu ska jag åka buss! Jag hatar att åka buss! Men ska hämta nya bilen, så får väl se fram emot det, haha.. 
Nu ska jag åka buss! Jag hatar att åka buss! Men ska hämta nya bilen, så får väl se fram emot det, haha.. 
Hello! Vecka 31 idag, 30 fulla veckor alltså. Detta går ju fort!
Kanske för att man har så himla mycket att göra.. Ska iväg till skolan en timma (har en timmas resväg enkel väg så jag åker bil mer än jag är i skolan sådana här dagar.....) men resten av veckan ska spenderas framför datorn (haha) eftersom jag ska skriva klart på min hemtenta.
Nästa vecka är det mest lite softish och veckan därpå är det tenta på läkemedelsberäkning 2, haha.. Jag kommer inte ha mycket att göra dessa två veckor..
Jag och min karl är också nykära fast vi varit ihop i två år. Inte för att det är så vårdslöst länge, men det känns verkligen superhärligt
Vi förlovade oss 19e juni 2009 (midsommarafton, tihi) och ska gifta oss den 28e maj nästa år ^^ Klart man tjafsar lite ibland, allt är inte en dans på rosor, men oftast är det bara sådär alldeles underbart 
Vi träffades btw på helgon.net, slå det om ni kan.. 
Blir en blygsam vigsel med de närmsta följt av en trerätters middag och sedan en brakfest på kvällen med alla som vill komma
God morgon! Idag ska här fixas.. Men gissar att jag blir kvar här en stund först.. hihi.
Är det någon som upplever att när era bröstvårtor blir styva, så känns det som om någon kör nålar i dom? Högst obehagligt 
Ja ! jag känner med det, känns mycket konstigt
Jag upplever att de bblir mer styva än vanligt, svårt att förklara...
Helt stenhårda. Sambon är ganska fascinerad av det också, men han blir besviken när han inte får röra dem lika mycket som förut eftersom de är så känsliga