December Bebis 2010 :)
Posten kom men inte testerna typist
Får vänta till i mon nu kissa !!
Posten kom men inte testerna typist
Får vänta till i mon nu kissa !!
Börjar misstänka graviditet här som in i helskotta.
Tappen är stängd och mjuk ..
Och jag har passerat bim och mensen var i mars ..
Hmm ..
Få se imorgon om den inte kommer i morgon så ringer jag och beställer en tid till läkaren och gör ett gravtest hos honom.
Massa jävla symtomer äter som en häst men jag blir INTE mätt alls
Är hungrig hela tiden ..
Huvudvärk nu i 3 dagar o panodil hjälper inte
Ömma bröstvårtor när jag gnider på dem
Öm i tjej magen när jag ligger på rygg och håller in och känner efter.
Kissnödig går upp flera ggr på natten för o kissa
Och massa flytningar som är krämmiga vitta geggiga litionsflytningar som handkräm typ.
hög temp på 36,6 o fiser som men karl ![]()
Haha jag har nästa bvc kontroll 3 aug kl 09.30
lång tid tills dess

Vet att de va ett tag sedan jag skrev, men det har vart MYCKE här hemma...
Några av er kanske kommer ihåg att skolan anmälde mina 2 killars pappa till soc...den anmälan har nu lett till polisutredning
så båda killarna har vart på föröhr på barnhuset, de ska ev tilldelas en advokat, å jag har tillsvidare enskild vårdnad, iaf under förundersökningen och ev rättegång......så här e de upp å ner...samtidigt så har jag beslutat mig för att stämma honom på enskild vårdnad i TR, ska till advokat nästa vecka, för att se vad hon säger om mina "chanser" att "vinna" en sådan begäran......
Men Ellie växer på som bara den, fortfarande sover hon hela nätter, har börjat lite smått med mat, å igår testa vi välling för 1a ggn, idag fyller hon 5 månader=)

Tack =)
Ja de e kämpiga uppgifter som livet lägger fram för mig just nu, men ingen idé att "gräva ner sig" utan bara att "spotta i nävarna" å ta tag i skiten....
När jag å xcet separerade, så vart vi i karusellen av vårdnadstvist och umgänge....DEN gången gick TR och Hovrätten på min linje, advokaten jag hade DÅ är samma som jag vill ha nu, och det e henne jag ska till nästa vecka, en knivskarp "pantertant" med huvudet på skaft å rak på sak. gillade henne som 17 förra gången, å har hon inte tappat stinget på de här 7 åren som gått så blir det super=)
Ang barnas advokt, så blir det någon som TR tilldelar barna, så jag har inget att säga till om där, och man kan inte använda samma advokat till de båda målen, eftersom det kan anses som jäv= inge bra...förhoppningsvis får jag hem papper snart på om de får en, å vem det är, så jag kan få lite mer fakta om va som händer, polisen har ju tystnadsplikt, även mot mig, FAST jag nu har egen vårdnad om barna.