December Bebis 2010 :)
men då blir det inte dec utan jan ska ringa bm sen jag fått starkare test.
Denna test ja från testlagret o man skulle titta efter 5-10 min stod det o kunde testa ¨tidigare ett nytt test har dom fått fram.
Min herre han tuggar och tuggar på min finger och han förbaskade tandis som är lika vass som en hajtand kommer hela tiden fram.
Men jag ser banne mig den inte
den bara finns där höhö
Vi har en liggvagn (ej combi) som vi fick av sambons mamma jätte snygg men här i dk har man liggvagn till ligg o sitt och sittvagn använder man typ inte.
Alltså denna vagn jag har när det är ''dags'' tar man bort madrassen och tar upp en bräda som är en sitt plats och som har remmar så barnet inte får för sig att kliva ner osv ..
Detta har jag men inte nu än ligger han i vagnen
och jag o sambon tycker det är ASS fult så vi kommer inte göra så haha
Bara dagmamman då.
Men sen har vi en Emmaljunga 08:a som jag har men inte använt häller då jag tycker det är tidigt fast han kan sitta utan stöd likom men jag gillar inte läget än med det vill inte ha brotom.
Men jag funderar på att köpa en snygg sing vagn faktist (kopia) så vi får se.
thegoddess: Jag håller med dom första dagarna är en kamp men fan vad man blir glad av att man inte tagit något.
Dricker oxå vatten så det är okej
Hur mkt väger du nu då ?
Elias är trött precis fått i sig äppelmos i banan
hans favorit haha
Nu ligger Elias i sin vagga och sover han var nog trött
Idag blir det en lugn dag för mig och stora killen Amadeus och lilla killen Elias.
Sambon är och kör bil till hundutställning med sin mamma och hennes vännina som ska ta ut hundar till utställning och sambons mamma med med sin hund.
Ebba är med för hon ska nämligen ut med en und idag i spåret så hon kommer att gå runt med en hund idag för första gången ![]()