Inlägg från: Willes Mamma 08 |Visa alla inlägg
  • Willes Mamma 08

December Bebis 2010 :)

ÄlskarNova skrev 2010-11-15 12:23:17 följande:
    willes mamma 08: jag vill me ha lösen till din blogg inboxa mig

(min bloggadress ser ni ju under alla mina inlägg i fotnoten) 
    Går inte komma in på din sida?? Står att jag är oinbjuden
    Mamma till underbara lilla William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08
    ÄlskarNova skrev 2010-11-15 17:02:38 följande:
    Ludicrous: tänkte faktiskt på det...om ngn av er V-vikstjejer hade tid att träffas då? inboxa mig för mob.nummer.
    Jag med e på om man får
  • Willes Mamma 08
    Emelle skrev 2010-11-15 19:47:41 följande:
    Hihi, vad roligt med en träff.
    Det ser jag fram imot.

Vart tycker ni vi ska ses
    Fika/Luch på stan kanske?? Tant grön?
    Vet inte när älskarnova skulle va i stan??
  • Willes Mamma 08
    Momalicious skrev 2010-11-15 19:47:03 följande:
    Åh fusk, vill också bo nära er så man har lite gravida att umgås med.

Vart bor du??? Hade varit roligt om du hade kunnat vara med!
  • Willes Mamma 08
    MFJG skrev 2010-11-15 20:38:37 följande:
    Precis varit inne på förlossningen.
    Har haft super onda sammandragningar från 14-17 och när jag legat ner i 20 min och vilat och dem kom med 2 min mellanrum och höll i sig i 1 min ringde jag in. MEN allt lugnade sig så fort jag la mig i sängen och dem kopllade CTGn. Antar att det är min GBS som spökar. Dessutom hade jag vita blodkroppar i urinen och ska lämna morgonurin till min BM imorgon..Helt utmattad är jag. Han är iaf djupt fixerad! =) Skönt att det bara var falsk larm. Ändå känner man sig så jävla dum. 
    Ja visst blir man lite besviken....men hellre falskt alarm än att man inte åker in{#emotions_dlg.flower} För man kan ju inte veta
  • Willes Mamma 08
    ÄlskarNova skrev 2010-11-15 21:39:26 följande:
    Jag ska vara på röntgen kl.11. Antar att jag är på stan till kl.12. Kan väl inte ta sån fasligt lång tid att röntga ett bäcken eller? Har ingen aning..
    Tänkte att jag ställer mig på stora parkeringen nedanför apoteket ner mot stan sett så traskar jag bara ner sen efter besöket.
    Ni som kan stan kan väl bestämma ett ställe med god mat/mackor kanske? Tant grön minns jag är gott..sen kan jag typ inte fler. Blir mest snabbmat när man är i V-vik..Skäms höhö!

Men nu har jag ju 2st nummer så jag kan ringa om jag kommer ngt sent till daten! Flört 
    Ok,ja men kan ju ses kl 12 o blir du sen så vet vi jue
    Vet inte heller hur lång tid det kan ta,men ibland är det ju vänte tid och de är försenade m,m!
    Men om du vet vart tantgrön ligger så kan vi ju ses där utanför??

Eler ja vet inte?? Vad säger ni andra?
    MFJG skrev 2010-11-15 21:07:45 följande:
    Känner mig lagom blond (vilket jag för övrigt är) när dem liksom "jaha du har varit här innan för sd..." 
    Mhmmm....

oh ja man får ju lite ont i magen....Men tänk så ont i magend u hade fått om du inte åkt in De e där för dig o ska skita i om du åker in 10 gånger på 1 vecka,hihi!
  • Willes Mamma 08
    Momalicious skrev 2010-11-16 10:37:20 följande:
    jag har körkoooooort!!!!!!!!!!!!!!
    GRATTIs,GRATTIS till friheten....som de faktiskt ger med körkort,hihi!{#emotions_dlg.flower}

Gud,nu får sambon ta över städningen här hemma,stackarn,han får göra allt typ!
    Dammade o dammsög i går.....i dag när jag vakna så har ja sån värk så de heter duga!!! Kan knappt gå och jag sov till kl 11...när hände de lixom?? sen ja va 15,haha! Kroppen vill inte mer och jag fasar för o föda barn om man ska ha så här ont då den stora dagen kommer!
    I går orkade jag inte stå o laga mat heller,haha fick sitta på sonens tripp trapp o röra i grytorna

Nu blir de frukost o sen ett låååångt VARMT bad
  • Willes Mamma 08
    NhjärtaD skrev 2010-11-16 11:52:42 följande:
    Den tanken har med slagit mej, hur skajag klara av att föda barn nu liksom, kan knappt gå, sitta, ligga ele stå. men det försvinner nog i samband med fl tror jag & hoppas!!!

jag gjorde pannkakor i fredags, satt med på en stol mellan gräddningarna Tungan ute
    man känner sig som en gammal skröpplig tant....e lixom värre i kroppen än min morfar på 86 år :-P

Blir så frustrerad när man tänker saker i huvud som man vill göra o ser allt som man vill göra,men inte kan el orkar. Man bara sitter i soffan o degar o klagar,hihi! Sambon måste tycka ja e helt dum i huvudet,haha!
    Karttikeya skrev 2010-11-16 11:55:56 följande:
    Det sägs ju att man får "superkrafter" när det väl är dags, hm? Cool
    Haha ja de får me va ordentliga superkrafter om man ska orka...hihi!!!
    ludicrous skrev 2010-11-16 11:59:16 följande:
    Ne deppig kanske e fel, känner som du, allt känns bara meningslöst och man vill fixa o dona, men det är för tidigt. Jag vill börja plocka upp säng o skötbord o allt, men vill inte att det ska stå å stirra på mig flera veckor. Antingen får bebis komma typ NU  eller i januari.. men jag är sjukt trött på det nu ;(
    Hhaha...du e ju för söt!! Stå o stirra på dig Vi har inte hängt upp vaggan än pga av att ja tänker,ne men den hinner ju o bli dammig om den ska hänga där o inte användas!!
  • Willes Mamma 08
    Emelle skrev 2010-11-16 14:21:58 följande:
    Kikar in lite snabbt!!

VI SOM SKA TRÄFFAS I MORGON.
    DET VERKAR SOM OM TANT GRÖN ÄR STÄNGT.
    VART SES VI I STÄLLET???
    Jasså!!! Så trist! Men tur du har koll;)
    Kaffe kannan kanske vore något??

Emelle,du kan väl inboxa mig ditt mob nr ifall att!
  • Willes Mamma 08

Men då ses vi vid kaffe kannan i morron kl kvart över 12. Vill vi sedan gå nånannanstans så kan vi ju göra de när alla e på plats
    Du kommer när du kommer älskarnova,stressa inte ihjäl dig bara!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)