Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

mamma smurfen skrev 2010-10-27 11:32:50 följande:
    You GO girlSkrattande
    Själv unnr jag mig en xtra kopp kaffe, med 2 kanelbullar just nu...säger bara mmmmmmmm
    Åhh... Det "sötaste" vi har hemma är plommon.. Sura plommon dessutom.. Vilka jag inte kan överdosera på något sätt om jag inte vill besöka toaletten en gång i kvarten.

Kanske får baka ändå... Drömmer
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2010-10-27 11:43:33 följande:
    Börjar redan må illa ;D haha men wienernougat e sååå gott!!!
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-27 11:37:26 följande:
    Tänkte fråga OM man har ägg och socker och bakpulver och mjöl vad kan man då baka istället för sockerkaka
    Muffins funkar ju alltid, det går ju att blanda i vad som helst man har hemma för smak, bananer, oboypulver, äpple.. ja vad som helst =)
    Haha mm, det är det Glad

Är riktigt ruskigt väder ute idag.. Då borde man väl få baka eller? Lite kladdkakemuffins kanske.. Tungan ute
  • Karttikeya
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-27 11:49:15 följande:
    gillar o baka men för de allför sällan,ja speciellt nu i detta kaos!

Nu ska ja ta ett bad!,haha degat hela fm,så skönt! Sen blir de o plocka lite här hemma om ryggen tilllåter!
    Åh, bad Glad Vi har bara en dusch och än så länge njuter jag av långa, varma stunder i duschen också så får väl bli det då.. Tungan ute
  • Karttikeya
    ansi skrev 2010-10-27 11:51:33 följande:
    Åå, här sitter jag på ontoret och börjar bli lunchhungrig. Inte bra att läsa om era godisfrosserier och bakplaner då! Jag tuggar frenetiskt på mitt tuggummi och gör mig redo för att äta medhavd lunchlåda. Smaskens!

Väldig aktivitet från bebis sida nu de senaste dagarna. Börjar göra lite ont när den rör sig och tycker och sparkar... Men skönt att känna den så tydligt! Å, vad jag längtar tills den kommer ut!
    Vad jobbar du med?

Känner att min blivit "rörligare" de senaste dagarna också. Fast hårda sparkar får jag bara om mornarna nu mera, när jag råkat rulla över lite för mycket på magen.. Drömmer

Ja nu längtar man....
  • Karttikeya
    ludicrous skrev 2010-10-27 11:54:14 följande:
    Hehe jag tänker inte ens göra mig besväret att resa mig från soffan på några timmar ;D viiilken dag :P
    *tummen upp*
  • Karttikeya

Någon här som använder Fexim istället för Niferex förresten? Har hört att den ska vara bättre Glad

• Karttikeya
    Stefanie skrev 2010-10-27 12:31:22 följande:
    Åh, lussebullar! Har också varit galet sugen på det. Undrar om jag ska försöka komma ihåg att handla lite saffran när jag ger mig iväg till ICA och handlar...

Förresten firar jag och sambon 4 år idag!  
    Grattis! Glad
  • Karttikeya
    ÄlskarNova skrev 2010-10-27 12:29:21 följande:
    och jag var nere på affären nyss och köpte bla en burkcola och en anton berg-marsipanbröd. Mums! 
    Har också varit sugen på att baka..men vet inte vad jag ska göra. Dessutom måste det isf göras lite plats i frysen för den är knökafull! Och då blev det genast mkt jobbigare ju... 
    Vem säger att man måste ha plats i frysen.. Vad sägs om att äta direkt..? Drömmer
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-10-27 12:42:40 följande:
    Alltså, att sitta i en busskur i ytterby i ösregnet känns sådär kul. Tåget går om 22 minuter :( iiiiiiskallt!
    Att sitta i ytterby oavsett tid brukar suga rätt stenhårt Skrattande Ytterby är ju en sådan roolig "stad".. Tungan ute
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2010-10-27 12:51:42 följande:
    Majorima; haha ja, senast jag satt här var det också iskallt. Körde förresten upp till kyrkoruonen idag, säkert himla fint en normal dag. Idag är allt hemskt ;)
    Haha ja, den ser nog inte mycket ut för världen en urslig dag som denna.. En massa sten helt enkelt.
    Jag tror din telefon lever sitt eget liv Skrattande

Om vi byter ut lakritsnapparna mot piratos istället, du vet såna där lakritspengar, så har du mina cravings.. Fast jag äter ost på mackan istället för skinka också, eller både och. Skrattande
Svar på tråden December Bebis 2010 :)