Inlägg från: Willes Mamma 08 |Visa alla inlägg
  • Willes Mamma 08

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2010-12-04 21:08:17 följande:
    Jo det tror jag är din slemmis, mina klumpar var inte heller så färgade, men segt som ja snor
    Momalicious skrev 2010-12-04 20:53:58 följande:
    Slemmisen kan ju se jätteolika ut :)

Knäck kan du googla på, men annars är det 2 dl grädde, 2 dl sirap och 2 dl socker. Valfri mängd mandel ;)
    delifi2 skrev 2010-12-04 21:12:16 följande:
    Kan mycket väl vara slemmisen som håller på att släppa, den kan ju se olika ut.

RIngde in till fl för säkerhets skull, jag är en sån person som vill ha lite kött på bena så jag vet hur jag ska göra.
    Förut fick jag ju blod tsm med slem så då är det slemmisen ju så det var jag inte orolig för, men sen så kom det bara blod och då blev jag lite orolig så drf ringde jag.
    Hon sa det att om det skulle börja rinna och inte bara när jag var på toa skulel jag komma, samma om jag skulle få värkar även om de är oregelbudna. De vill hålla koll på mig eftersom mina förlossningar går snabbt + att jag har GBS så jag kan få pencilin snabbt
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-04 22:07:17 följande:
    ååh snart bebisGladring in o fråga kanske dom vill ha dig till kontroll
    Får hoppas på att de va slemmisen då kom lite till i går kväll, Men sen inget mer! Får se idag!
    Har bara haft lite molande mensvärk, o sen några ondare förvärkar!

Ne,inte ringer ja in för de,hihi! Det får vänta! Om de nu e slemmisen så kan de ju ändå dröja upp till 2 veckor innan man får se bebis
    Mamma till William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08
    ludicrous skrev 2010-12-05 09:49:20 följande:
    God morgon alla!

Här har det varit lugnt under natten, jag har börjat vakna mer om nätterna, jobbigt att inte få någon sammanhängande sömn. Något mer har inte runnit till så jag låter det vara än så länge så får vi se vad dom säger på TUL på onsdag.
    Är jättetrött idag, dagen igår var rätt påfrestande :P

36+0 idag :D:D
    Skönt att de lugnade ner sig! Man blir ju så himla orolig o nojig!
  • Willes Mamma 08
    ludicrous skrev 2010-12-05 10:53:36 följande:
    Jag får utskällningar mitt i natten av sambon ;D Här om natten var det  " SLUTA KLÄTTRA PÅ MIG!!!", ok, jag kanske var väldigt kramig.. ursäkta då.. :P
    Inatt vid 01 vaknade jag av ett yrvaket "nää du anna, det här går inte, jag kan inte sova på kanten av sängen!" Jag puttar tydligen ut honom, men va fan han tar ju alla kuddar, ska jag få nån kudde måste jag ju flytta närmre honom hela tiden!
    Sen vaknar jag ca 1 gång i timmen och den tiden däremellan jag sover knör jag som fan ;D
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-05 10:37:56 följande:
    Får hoppas på att de va slemmisen då kom lite till i går kväll, Men sen inget mer! Får se idag!
    Har bara haft lite molande mensvärk, o sen några ondare förvärkar!

Ne,inte ringer ja in för de,hihi! Det får vänta! Om de nu e slemmisen så kan de ju ändå dröja upp till 2 veckor innan man får se bebis
    Tyvärr måste jag säga att med Nova lossnade min slemmis över 2 v innan hon kom :( skitsegt!!
    Men för endel släpper den och det är igång. HOPPAS nu det och du MÅSTE höra av dig när du åker in =)
    det kan jag garantera
    linasmama skrev 2010-12-05 11:41:24 följande:
    Det är verkligen inte kul att vara gravid länge Känner mig så sjukt negativ hela tiden nu. Har ont och bara gnäller.. Kan inte göra något, orkar inget heller.. Vaknar varje gång jag rör mig minsta lilla i sängen för det gör så himla ont, kan inte gå, sitta, ligga eller stå, allt gör sååå ont, gråter varje kväll för det gör så ont trotts vetekudde.. Har två dagar kvar till BF, kommer gå under om han inte kommer ut snart.. 

Massor av sammandragningar/förvärkar hela dagen igår, i natt och idag. De kommer typ med 7-8 min i mellan men gör inte ont, lite obehagligt och ett j*vla tryck neråt bara..

Tur man kan gnälla av sig på internet lite så slipper min sambo få höra mig älta allt hela tiden.. 
     Håller så med dig! Jag har 7 dagar till BF och jag blir bara större o större för varje dag som går! E sjukt deppig för de aldrig kommer nån bebis o får ja gå över tiden kommer ja nog o bryta ihop!
    Sover sjukt dåligt o kan knappt vända mig så jäkla ont de gör överrallt! Orkar ingenting på dagarna!,bara ligger i soffan o svullar typ!
    E inte ens mysigt el skoj o kolla på alla bebis saker här hemma för man blir bara deprimerad att de aldrig kommer någon bebis!
    E så jävla FET nu så ja inte kan kolla mig i spegeln längre. Att duscha tar 7 svåra år. blir ju ansträngd så man knappt kan andas! Ah e med negativ till allt o e ofta på sambon o ska tjafsa att han ska fatta hur jag har de o får lida, medans han kan glassa runt som en prins *morr*
  • Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-05 12:53:24 följande:
    HAR ETT PROBLEM!!! HJÄLP MIG NU ATT BLI STARK
    SAMBON KOM PRECIS HEM OCH JAG FRÅGADE HONOM NÅH VAD SA DIN MAMMA OCH HAN SA ATT HAN HADE SAGT ATT DU BLIR STRESSAD OCH MÅR DÅLIGT OCH KAN INTE SOVA OCH ATT DU INTE VILL ATT HON FÖLJER MED.
    VAD TROR NI TROR NI HON LYSSNADE?????
    NEJ KAN JAG SÄGA HON SA TILL HONOM JAG SKA MED SÅ ÄR DET BARA.
    OCH SEN SA HON ATT HON INTE KOMMER ÄNNS ATT STÖRA OSS VAF FAN ÄR DET HON INTE FÖRSTÅR
    Säg till personalen att ni verkligen inte vill ha med henne in på förlossnignen! Förhoppningsvis hjälper de dig o mota bort henne! annars får ni ringa polisen,hihi
    MEN får hoppas hon tar sitt sunda för nuft till fånga o fattar att hon INTE får följa med!
  • Willes Mamma 08
    Jaya skrev 2010-12-05 14:15:52 följande:
    Gode gud, det spänner i magen konstant, typ stark molvärk och jag känner mig lustig och illamående. Usch, det är något som jag inte känner igen ..
    spännande
  • Willes Mamma 08
    Linasmamma: ÅHH...ja då kommer bebis med all säkerhet snart 2 dagar innan BF e du idag va?? Så spännande! Lycka till nu! Känner du några värkar??

2barnsmamman: Skönt att hon förstog lite! Men säg till personalen ändå att ni INTE vill ha med henne, vet ju aldrig om hon får för sig sen o ändå vilja komma in och då kanske du har svårt o säga nej!

Lyllos alla er som känner massa förvärkar m,m! Jag har så himla lite, kanske max 5 gånger om dagen
  • Willes Mamma 08
    ludicrous skrev 2010-12-05 17:35:21 följande:

Hur är det med ÄlskarNova förresten??!

Ja gud ja....hon har varit tyst nu, e säkert något på G, hon har ju BF om 2 dagar

• Willes Mamma 08
    Jaya skrev 2010-12-05 20:12:22 följande:
    Någon annan som fått barn innan, som har haft ont i höfterna/höften under värkar?
    inte höfterna,men däremot i ryggslutet! Det kändes som om någon stod o sågade mig itu med en såg. Gjorde sjukt ont, nästan ondare än i pullan där det brändes som tusen nålar när ja födde Wille!
  • Willes Mamma 08
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-05 20:10:18 följande:
    Tack alla ja denna onsdagen skulle vara MIN O SAMBON dag men neeeeej dåSkrikandesskitsamma fan fan fan jag blir bara så arg!!
    Men nästa gång hon ska gå på toan följer jag med henne in och ser på hur bajsen kommer ut (typ) va fan inte ska hon ha det lugn o ro om inte fan jag ska få aha det!!
    Näh innan jag blir för arg ska jag bara smällta in att kärringen inte ger sig vad jag än gör.

Sambon är orolig jag har så ont det gör så ONT jag kan inte stå om jag står upp och förösker bara gå så känns det som benen inte skulle hålla mig mer och jag skulle rammla på golvet.
    Så nu hjälper han mig var jag än ska.
    Och vägrar att jobba för han är så orolig.

åååh snart snart min tur jag vill oxå ha bebis nu nu nuuuuuuuu
    Galet att du ska få bebis på onsdag Förstår om du e nervös! gud ja, kommer tänka på dig som sjutton då!
  • Willes Mamma 08
    ludicrous skrev 2010-12-05 22:05:33 följande:
    Vad roligt Emelle! Är hon här i stan?
    spännande

Lycka till nu linasmamma o älskarnova
    NhjärtaD skrev 2010-12-05 22:17:55 följande:
    Härligt Linasmamma & ÄlskarNova!!! Lycka till{#emotions_dlg.flower}

Är allt lite avis ändå på er som väntar, det är faktiskt rätt härligt när det sätter igång & inte att tala om när bebisen kommer till världen & på BB!!! ÅHhh så mys det är!!! Låter jag knäpp ele??

Igår var vår tös 1 vecka gammal helt sjukt. Imon skulle BF vara.
    Nu ska vi snart gå & lägga oss i sängen, hon sover typ konstant, så vi har knappt lärt känna henne ännu känns det som, det jag märkt är iaf att hon älskar när man stryker henne på pannan! Vår lilla sötnos Hjärta

Imorgon skriver jag om förlossningen!
    Åh ja,visst e man avis på alla vars ungar ploppar ut nu. Själv har man 7 dagar kvar till BF. E sjukt jobbigt o vänta! Men som du säger,när väl allt e över, så saknar man ändå de lite...för de e ju så himla häftigt o föda barn och hur man längtade o tänkte innan de startade. så ja försöker njuta,men e ju så svårt hihi!

Härligt o få ligga o gosa o snusa bebis!
    Tiden går föööör fort när de e så där små!
    Skoj med förlossnings berättelse
Svar på tråden December Bebis 2010 :)