December Bebis 2010 :)
NhjärtaD skrev 2010-12-04 21:08:17 följande:
Jo det tror jag är din slemmis, mina klumpar var inte heller så färgade, men segt som ja snor Momalicious skrev 2010-12-04 20:53:58 följande:
Slemmisen kan ju se jätteolika ut :)Knäck kan du googla på, men annars är det 2 dl grädde, 2 dl sirap och 2 dl socker. Valfri mängd mandel ;)
delifi2 skrev 2010-12-04 21:12:16 följande:
Kan mycket väl vara slemmisen som håller på att släppa, den kan ju se olika ut.RIngde in till fl för säkerhets skull, jag är en sån person som vill ha lite kött på bena så jag vet hur jag ska göra.
Förut fick jag ju blod tsm med slem så då är det slemmisen ju så det var jag inte orolig för, men sen så kom det bara blod och då blev jag lite orolig så drf ringde jag.
Hon sa det att om det skulle börja rinna och inte bara när jag var på toa skulel jag komma, samma om jag skulle få värkar även om de är oregelbudna. De vill hålla koll på mig eftersom mina förlossningar går snabbt + att jag har GBS så jag kan få pencilin snabbt
3 barns mamma84 skrev 2010-12-04 22:07:17 följande:
ååh snart bebis
ring in o fråga kanske dom vill ha dig till kontrollHar bara haft lite molande mensvärk, o sen några ondare förvärkar!
Ne,inte ringer ja in för de,hihi! Det får vänta! Om de nu e slemmisen så kan de ju ändå dröja upp till 2 veckor innan man får se bebis
skitsamma fan fan fan jag blir bara så arg!!