December Bebis 2010 :)
Undra hur de gått för 2barnsmamman o älskar nova ??
Undra hur de gått för 2barnsmamman o älskar nova ??
Jag skickade efter på nätet ett paket på www.kopbarnvagn.se, fri frakt. köpte när vi beställde vagnen därifrån. Man fick en jätte stor plastduk,gipslindor,vaselin o handskar till den som ska gipsa
Vi använde 4 1/2 rulle. va 5 i paketet,men vi ville ha den så "stabil" som möjligt.
Men kanon ju om de finns på apoteket
Blä hatar o inte kunna sova,vilket jag inte kan nån jäkla natt nu. Får jämnt va uppe o vanka för ja har sån satans värk i mina ben. Vet inte va ja ska ta vägen o värktabletter o vete kudde hjälper inte ett skit! Nu e ja så trött på detta!
JAg vill göra massor, baka,städa,pyssla. Men på något sätt kommer ja aldrig till skott....e såååå seg..men de e väl för att gör man nåe så får man ännu mer ont!
Ja det e verkligen synd om oss nu!!! Vi borde få åka på spa ihop hela högen ![]()
Jaya: GRATTIS till eran lilla dotter
MFJG: Kan betyda att huden e så pass uttänjd så du blir torr?? Det är väldigt vanligt med klåda som gravid. Jag hade de med William och fick inga bristningar, har även klåda nu,men inga bristningar (än så länge). Men ja kan se att min hy är torr på magen o de spelar ingen roll hur mycket jag smörjer, de kliar ändå, så de tillhör nog grav
Emelle: oj ja men de va ju inte dåligt ändå. När ja va i v 39, som du e i nu el? så va ju min tapp helt hård o de gick inte o göra hinnsvepning,, så de låter ju jätte bra för din del
För mig gick de rätt så bra med min hinnsvepning idag hos BM. Tappen va fort bakåt (morr) men hon fick in 1 finger i varje fall. Va mjukt men inget mer... Åh ,ja kommer nog aldrig få se denna bebis!
Fick en ny tid hos BM på måndag o sen en läkartid på onsdag. Fy fan då har ja gått över 3 dagar på onsdag nästa vecka, buuuhhuuu!!!
Känner ingenting nu efter att hon varit o pillar...bara de e ju dåligt tecken. Känner du något emelle??
vilken vecka är du i när du ska få igångsättning? Ja pratade med om de vill med ha de om ja går över 1 vecka.
Men ja tror du kommer o få innan BF ![]()
Jag har fått göra de nu innan BF. Vissa BM gör de o vissa inte. Det är för att försöka sätta igång förlossnigen,men inte alltid att de funkar,man måste ju vara mogen o mottaglig för de med. Men att försöka e ju alltid gott nog ![]()
När har du BF?
Ne de behöver tyvärr inte betyda nånting att tappen ser ut så ![]()