MFJG skrev 2010-12-06 15:07:45 följande:
hur mogen måste man vara för att få en hinnsvepning?
Det vet ja däremot inte

LillSnurr82 skrev 2010-12-06 15:49:14 följande:
i o med att det inte var rent blod utan mer flytnigar som var rosa färgade och jag fortfarande har en livlig bäbis i magen så är det nog ingen fara.
Känns som att det kommer starta när som..
Börjar bli riktigt nervös för att det ska sätta i gång.. Väntat sååå länge och när man väl känner tecken så blir man helt nojjig... konstig man är..haha..
Ja som man väntat på denna tiden då man e sååå himla nära mål. Och nu e man lixom här, bara de e ju helt galet!
Tänk när ja startade tråden,precis efter vårt pluss i april o nu e de dec...vart tar tiden vägen??!
E sååå nervös inför förlossningen med,men nog mest HUR den kommer o sätta i gång. Shit känner nästan fjärilar i magen när jag tänker på att jag snart ska föda barn! UR häftigt o få vara med om de igen
Stefanie: Så himla duktig du e o pysslig! Jag gillar o pyssla,men har inte ens ork till de nu

Skulle gjort ett babyalbum till Wille,men hum nu e han 2,5 år o jag har fortf inte börjat,haha! Kanske dax o sätta liiiiiiiite fart!
wildahallon skrev 2010-12-06 15:51:47 följande:
Här är en till det står still för. Har molvärk, men det har jag haft i över en veckas tid nu så jag har inga förhoppningar. Har ju bf den 14;e, så ett tag har han ju på sig!
Han har även fixerat sig nu.. Jag kan knappt gå eller sitta? Känner ni också så? HAha, känns som jag fått en riktig spark mellan benen.. gör så jävla ont och trycker på :p
Bebis huvud ligger så långt ner så ja kan känna de om ja vill sa BM,men no no! O de känns verkligen som om de e de, som att rätt som de e så ploppar ett huvud ut,haha! Kan knappt få för jag har så ont mellan bena då huvudet trycker!
Emelle: Ah,så spännande! Hoppas hon uppdaterar här eller skickar sms till dig då....man blir ju så nyfiken