ludicrous skrev 2010-12-07 11:43:44 följande:
Jo han måste ju det. dom har gjort om massa på hans jobb, han jobbar på posten, men det funkar inte riktigt så alla jobbar över, och julkorten har fan inte ens kommit än. Jag vet att efter den 16de december o fram till jul ser jag honom knappast, så hur fan ska det bli nu, när det är så innan julkorten...
Jag orkar inte tjaffsa mer för vi kommer ingenstans med det. jag flyttar ett tag istället så får han se hur bortskämd han är. Jag går upp och gör frukost åt honom som han kan ta med, går ut, skottar fram bilen o skrapar rutorna så han kan komma iväg snabbt. Ser till att allt e fixat här hemma och har maten klar och värmd när han kliver innanför dörren..
Dottern lägger sig efter barnprogrammen på kvällen, så han träffar henne kanske 30 min högst varje dag, å dom 30 min klagar han över att han inte kan få ha det lugnt när han kommer hem i från jobbet.
Men usch gumman, så jobbigt o ha de så:( Ok att karlar ibland e lite tröga

Min kan me va de,men då säger ja fan till han på skarpen.
Jag brukar alltid städa här hemma, han lagar mat. Men nu orkar ja inte damsuga då ja får så ont,så ja får säga till han,att nu måste du damsuga,då kan kan bli skit sur o säga att men sluta tjata! Hahaha!
Ne men ja ska inte klaga, han gör verkligen faktiskt typ allt för mig. Men man kanske e extra käsnlig som gravid o verkligen vill bli omhändertagen
Men förstår dig,måste va sjukt jobbigt. Men sluta upp o ha maten varm när han kommer hem o skrapa bil med,hihi så får vi se hur kul han tycker de e