December Bebis 2010 :)
Nix, där försvann allt. skit ooockså!
Nix, där försvann allt. skit ooockså!
Nu borde mamma smurfen snusa bebis!!
Moma- getost har jag faktiskt ätit hela tiden.. Dock upphettad ;)
Nu börjar jag bli nojjig. Har länge haft ont på en punkt i höger ljumske. Det gör ont om man lyckas komma åt o trycka på den o det gör ont om bebis trycker emot. Jag kan inte själv hitta punkten genom att trycka i ljumsken, men när Bm känner efter bebis huvud kan hon komma emot och det gör ONT!!! Nu när jag vaknade gör det även ont när jag rör mig... Fortfarande bara en punkt... Är orolig att det är en propp eller nått!
Hihi i ljumsken e det ju alltid varmt :)
Ska till bm på tisdag, håller koll så bebis rör sig bara, så får jag höra med henne :)
Men det där med när, det är lite lurigt har jag förstått det som. Hoppas dock det tacklar av eller slår till ordentligt för dig å det snaraste, förstår att det är skitjobbigt.Tjejer lyckas med allt, så nu har även jag fått till en "riktig" färdknäpp. Har lite onda sammandragningar men mer blir det inte tror jag . Inte ett dugg regelbundet o inte så värst onda alls tyvärr, men men. Verkar som att jag mest får skäll för att det finns möjlighet att bebis kommer i december :( förut var svärmor här o när jag sa att jag gärna föder nu så verkade hon nästan bli irriterad o bara "Neeej! Det är JÄTTESYND om ungen då!!" jag svarade med att det nog är vad man gör det till men det är tydligen plågeri fram tills man fyller 20 o vara född i december :(
Haha ja det är det verkligen ;) tror också bebis kommer när den är färdig, innan kan man ha hur mycket sex som helst utan att nått händer, o när bebis väl e klar kommer den hur som helst :)
Hur som helst e det bra med lite förvärkar så man kommer ihåg vad man väntar på :)
Grattis Stoce!!