Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Morrn!
    Idag verkar det inte vara bättre :( det blir ju inte roligare av att man bara går hemma o gör ingenting, samtidigt har jag varken ork eller lust att göra nått . Men idag ska jag ta en långpromenad med hunden o dammsuga här hemma. sambons pojkar kommer ikväll o förhoppningsvis kommer sambon o dom hem hyffsat i tid iaf. Igår var det sååå ensamt. Sambon åkte ca 7.10 till jobbet, kom hem vid 19, då skulle Nova nattas o hunden promeneras, strax efter 19.30 åkte sambon till träningen o kom hem vid 22.30. Så mkt såg jag honom :( då blir det jobbigt :( som tur var kramades han o gosade massa när han kom hem till en gråtande, uppgiven höggravid uttråkad tjej ;)

• ludicrous

Haha jag lyckades få till sex igår faktiskt. MEN vad smäller karljäveln ur sig? Jo en kondom ska på, så inte hans supersperma sätter igång förlossningen!!? Hahahaa. Nästan lite sött och jag låg å hoppades sen att retningen iaf skulle dra igång nått, men icke.
    Sov som en stock, vaknade runt halv fyra då plogbilar skrapade barmark här utanför :P Somnade iaf om och kom upp strax efter sju.

Operation bebisvräkning har startat. Började med en långpromenad, som ju inte blir så lång, men ca 30 minuter i ganska "högt" tempo. (Högt tempo för en höggravid, snigelfart för en ogravid..) Känner än så länge ingenting. Nix nix.
    Ska ta o dammsuga o så sen. Men det får jag nog ta efter att jag hämtat lillan på dagis, jag måste vila och sova på dagen, annars är det synd om resterande familjemedlemmar..

• ludicrous
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-17 09:39:46 följande:
    Skrattar kondomen ska på hihihi gullig man du har haha men du jag förstår dig helt barnet ska ut haha
    men du njut nu och stressa inte kroppen utan ta det du kan så kommer allt sättas igåg iaf tro mig
    Haha skulle han ju tänkt på för nio månader sen kanske, varit lite mer noga med kondom :P

Nä när jag väntade dottern försökte jag med allt. På BF+10 typ la jag mig och vägrade gå upp. BF+13 är hon född ;)
    nikka skrev 2010-12-17 09:40:17 följande:
    God Morgon Glad
    Har iofs varit vaken ett bra tag men har inte hunnit sätta mig här.
    Idag är det BF+3 men det är så lugnt.
    Har varit ute och skottat snö i tron om att det ska sätta igång det hela. Så nu tar jag en paus för att gå ut
    och fortsätta sen. Fast det enda som verkar hända är att bebis bara busar runt i magen Glad
    Starkt kvinna ;) Jag tänkte också ge mig ut och skotta snö sen, men min sambo blir galen på mig då :P
  • ludicrous

Ååh Moma- önskar att jag hade din positivitet nu!! Jag blir deppigare för varje timme som går. Har inget tålamod med min älskade dotter, hon kan verkligen prata konstant och gör inte ens paus om hon frågar nått för att vänta på ett svar utan frågar om direkt. Ska man hinna svara gäller det att antingen svara medan hon är inne på de sista orden eller säga NOVA högt så hon avbryter sug själv. Efter 30 min har jag skavsår i öronen... Sambon bara jobbar o ensam blir allt deppigare. Bara att gråta :(

• ludicrous

Kräkningar ska ju reta livmodern... Bara att köra fingrarna i halsen då... Eller kanske om man svälter sig så måste barnet komma ut... Underbara tankar som far genom huvet ju

• ludicrous

Nu har jag varit ute på promenad och även skottat lite snö. Känns lite bättre faktiskt... Dessa jäkla hormoner gör mig tokig. Försöker hitta nån förklaring till varför de sista veckorna e så pissiga, det enda logiska jag kan komma på e att man får nått hormonpåslag som gör att man ska vrållängta för att man ska ta till sig barnet och orka med smärtan?

• ludicrous

Mamma smurfen- heja :) hoppas det håller i sig o det blir bebis i natt :)

Cissi- kanske du också får liten i natt då? :)

• ludicrous

Efter tredje promenaden idag känner jag iaf lite sammandragningar som inte bara suger i magen utan faktiskt gör liiiite ont. (att jag aldrig lär mig att jag inte ska säga sånt..)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)