Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Haha facebook är bra läskigt ibland! Det finns ju massa apps som man kan använda och jag gluttade runt på facebook och hittade en "vad behöver du just nu?" knapp.
    För typ 30 minuter sen sa jag till sambon som sitter o spelar tv-spel "jag går upp o lägger mig naken i sängen nu,bara så du vet ;) "
    Vad tror ni kommer upp när jag trycker på den där jäkla knappen???!

"Vad du behöver just nu är... SEX! Du behöver sex och du vill gärna ha det romantiskt".

Haha, lite löjligt att använda dagens teknik, men jag var ju tvungen att ta kort på skärmen o mms:a sambon där nere. Inte för jag tror att han reagerar när hans telefon piper till, men men ;D

• ludicrous

Anna- sååå söt!!

Efter två omgångar sex o en hel del pillande hände ingenting :( bebis är inte färdig helt enkelt och jag ger mig :)

• ludicrous

Haha det var nog tur att bebis inte kom i natt! Det har kommit typ 30-40 cm snö o det snöar fortfarande!

• ludicrous

Min bebis är verkligen slö mot vad h*n har varit!!! Får mig bara nån buff då å då, tidigare var det jämt fart i magen, helt galen bebis!! Känns jobbigt :(

• ludicrous

Ullabella - härligt! Passa på att vila, håll inte igång o försök få fart på allt nu. När dottern kom var det likadant gör mig, började klocka på söndagskvällen, hon e ute på onsdagsmorgonen. Jag var så slut att jag inte ens kommer ihåg när hon kom upp på bröstet :(
    Slemproppen kan vara blodblandad, ingen fara :)

• ludicrous

Moma- ska till bm på tisdag, tar upp det då så länge jag känner bebis då å då. :)
    Jag har bristningar efter min första graviditet, och tyvärr e ju inte magen det vackaste efter, men tränar du så hjälper magmusklerna till att strama åt skinnet å då syns dom inte så mkt :/

• ludicrous

Majorima - hård kväll igår du ;) visst är det väl underbart att vara bakis utan att ha druckit en droppe alkohol ;)?

Själv har jag snart bytt ut min hjärnsubstans mot snor och det känns som det varit kattslagsmål i min hals ;)
    Har lite onda SD/ förvärkar o vill nog att bebis kommer nu.. Deppigheten slår till! Haha

• ludicrous

Haha trodde aldrig jag skulle säga detta, men fan så skönt att bebis ligger i magen just nu!! Det e sjukt mkt snö här och det slutar inte snöa! Det är oplogat o skulle vara typ omöjligt att ta sig fram med barnvagn!!! Sambon har ju bilen till jobbet så vi skulle vara helt isolerade med en bebis nu!
    Nej idag är jag helt tillfreds med en 2011bebis :)

• ludicrous

Stefani- har bebis varit ruckbar innan kan den mkt väl fixerat sig nu :) jag kände också ett sjukt tryck, som att bebis skulle ramla ut, när jag var hos bm sen sa hon att bebis låg så långt ner att hon knappt hittade ;)

• ludicrous

Moma- jo som tur e, skulle kunna gå dit på 10 min (20 kanske med värkar o snöoväder) så det e lugnt så :) här e dom sjukt dåliga på att ploga med. Det har snöat konstant i ett dygn o har nog kommit minst en halvmeter, dom har plogat typ de större gatorna. ( det e ju faktiskt söndag.. ;P)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)