December Bebis 2010 :)
Alla märker inte av slemproppen. För mig sa det plask i toan några dagar innan BF och det kom ut en stor blodblandad slemboll ;) vissa märker inget. Det tog sen två veckor från att det släppt tills Nova kom
Alla märker inte av slemproppen. För mig sa det plask i toan några dagar innan BF och det kom ut en stor blodblandad slemboll ;) vissa märker inget. Det tog sen två veckor från att det släppt tills Nova kom
Håller verkligen på att bli så sjuk :( !
Blir bara snorigare o halsen gör ont. Jag som ska till BM imorgon!! Men tänker gå dit även som förkyld, det är ju bebis vi ska undersöka, inte mig direkt ;) haha
Har sovit så skönt i natt, vilket gör saken lite bättre.
Sen är jag mest glad just nu att jag inte ska föda barn förrän om två veckor! Dels som sjuk, dels som insnöad. Nu är det den 20de och jag har bestämt att bebis inte får komma efter den 20de faktiskt. Nu får h*n vänta till januari :) Och jag är konstigt nog väldigt tillfreds med det, jag som senaste dagarna varit heldeprimerad!
Tänker inte övertolka ett endaste ont och tänker bara ligga o mysa med dottern som är hemma på jullov :)
Pratade med sambon igår om MVCbesöken o vi kom överens om att om bebis inte kommit på utsatt datum aå borde vi ju få en MVCtid strax därefter. Bebis är beräknad till första januari som är en lördag, då borde vi ju få en tid i veckan efter. Kom överens om att jag ska be om en hinnsvepning då i den veckan, och att jag i morgon ska be henne kolla om något hänt därnere :)
Idag ska vi verkligen bara ta det lugnt, kanske ska till min mosters jobb o fika lite.. om vi orkar :/
Du blir inte själv Moma ;) du, jag o majorima håller oss till januari ;)
Min deppighet har ju som tur e vänt och nu är jag inställd på att gå över :) och vill faktiskt vänta till 2011 :)
Har haft en effektiv dag med både kola och knäckkokning och städning av kök o sopsortering o så, känns skönt :) imorgon blir det BMbesök :)
Fy så jobbigt!! Jag ska be min bm göra en koll imorgon hur det ser ut där nere :)
Hoppas det drar igång för dig på riktigt och att ni hinner in!! Vill heller inte ha på julafton..
Moma- du skulle ju vänta med mig tills efter nyår, sluta ha värkar! Hoppas du inte åkt på magsjuka stackar :( jag e förkyld och tycker det e jobbigt, hua för magsjuka då!!
Jag är otroligt glad, eller tillfreds e nog ett bättre ord, med att vänta på bebis :)
Nu har lillbruden här hemma åkt på förkylning med feber också.. Tur jag har (min)mormor som hjälper till när jag ska till BM :)
GRATTIS CISSI!