Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Välkommen Christel :) kan man inte typ bara vräka ut ungen??

• ludicrous

Är så trött på det här nu. Övertolkar varenda liten sak som skulle kunna vara ett möjligt tecken, är trött trött trött och vill bara sova, det (ursäkta) fullkomligt bubblar flytningar ur mig, jag är tjock och är helt utan tålamod. Bebis trycker sig mot alla ömma punkter som finns... Orkar inte mer :(

• ludicrous
    mamma smurfen skrev 2010-12-16 17:41:15 följande:
    Usch...sådana dagar e inte roligt att ha...vet att de inte hjälper med ett käckt "de e snart över iaf" heller, de gör de hela värre många gånger......

Ta du å gräv ner dig en stund.....orkar du så ta en påse med glasflaskor å gå å släng sönder dom i återvinningen, ljudet av krossat glas ger en enorm tillfredställelse ibland (iaf för mig) 

eller ring någon å ös gallan ur dig....

Haha har faktiskt massa glasflaskor ;)
    Jag har det så jävla dumt att jag egentligen vill vänta till januari men fasiken vad segt det är nu. ju fler bebisar som ploppar ju jobbigare blir det.. :( Det blir en jävla massa tröstshopping vill jag lova..
  • ludicrous
    mamma smurfen skrev 2010-12-16 17:55:39 följande:
    jaaa*S* tänker oxå ibland att de kanske vore bättre om bebbe bllir 3 veckor sen, så hon blir en 2011 ist för en vääääääldigt sen 2010.... å samtidigt vill man ha bort magen NU, inte SEN, vill tillbaka till hur de va förut, med kropp, sambo, jobb,mys...ja ALLT helt enkelt.

Tycker du ska shoppa påFlört  själv har jag inte vart på shopping tur sedan jag vart i ullared för 2 månader sedan...klarar inte av att gå längre, pga fogarna......
    Onlineshopping is the shiiiit ;)

Kom precis på att jag hade ett konto på tradera så ;)
  • ludicrous
    Karttikeya skrev 2010-12-16 19:18:05 följande:
    Usch jag känner mig så deppig.. Vi har en hund som sambon hade sen innan vi träffades.. Nu driver han oss båda till vanvett och känns som om vi bara skäller på honom. Orkar inte dra upp allt han gör, men vi kan väl säga att han skäller och morrar vid minsta ljud och liknande... Jag är ingen hundmänniska från början så jag är väl extra otålig vad gäller honom, samt att jag känner att det "rinner över" lättare nu när jag är så hormonstinn, så han får skäll vid minsta lilla av mig. Vi har prövat att ignorera honom och att bara sätta honom i ett annat rum när han börjar, men till slut orkar man inte längre ignorera och man orkar DEFINITIVT inte bära in hunden i ett annat rum, för då skulle vi inte göra annat här hemma.. Jag vet att jag nog överreagerar, men jag TÅL honom inte.. Försöker tänka på hur go han är ibland, men blir mest bara tokig.. Och nu börjar sambon prata om att avliva honom (även om vi faktiskt har ett omplaceringshem redo eftersom vi inte vet hur det funkar med bebis) och då blir jag så ledsen.. Vet att hunden inte har det så bra hos oss, eftersom han håller på som han gör, men vad gör man liksom? Blir så stressad av att inte kunna slappna av, det har gått så långt att varje gång jag hör något i trappuppgången förväntar jag mig att hunden ska börja skälla och så spänner jag mig.

Vi vet nog varken ut eller in, vi bara känner oss så hopplösa. Han är jättego och positiv, men antar att han är både understimulerad och frustrerad.. Och vi har inte riktigt tid för en sådan hund nu och bättre lär det väl inte bli heller..

Ville väl bara skriva av mig.. Gråter
    Fy så jobbigt :( Vi har ju också en hund, som vi båda vill ha iof, men jag har blivit så trött senaste veckorna så han har blivit rastlös.. Han vaktar även mig som en tok. Han har börjat tugga på saker och det märks att han behöver mer motion och stimulans än vad han får just nu, sambon är ju borta ca 12 timmar, från 7-19, och jag har min dotter också, det blir ju inte så mkt långpromenader som man hoppas på :(
    Han var hos sin "mormor" några dagar förra veckan, och sen han kom hem är han lite förändrad, för det första så kissar han ner sig när min sambo pratar med han typ,jättejobbigt :( Tror det beror dels på att han vaktar mig så pass mkt o sambon är ett "hot", dels på att han inte får allt han egentligen behöver.
    Jag hoppas det blir bättre när bebis kommit så vi kan gå våra promenader igen.. :(

Men avliva behövs väl absolut inte om ni har ett hem till honom?
  • ludicrous

Jag tror seriöst att jag bryter ihop snart. Den här dagen har bara blivit värre o värre för mig i min frustration. Andra dagar har jag klarat mig och kunnat tänka om själv o känt att bebis har det bättre där inne.. Men idag. Fy helvetes jävla skit. Jag vill ha ut bebis NU.
    Försöker övertala sambon till sex men han bara vägrar. Försöker med att det är bättre nu än i mellandagarna. Jag vill nu nu nu.. Eller så vill jag helt och håller isolera mig ifrån omvärlden och ligga och gråta i ca tre veckor.

• ludicrous
    delifi2 skrev 2010-12-16 20:47:05 följande:
    Kan du inte hitta på något att göra då?
    Vet att det är skitjobbigt att vänta å du har ju som sagt ca 2 veckor kvar.
    Sysselsätt dig med nåt, typ börjar sticka om du aldrig gjord det, börja med nåt pussel, börja brodera eller nåt.
    Förstår att du vill ha ut bebis nu, var inte länge sen jag kände likadant.
    Kan varken sticka eller brodera ;D haha
    Vet inte vad jag ska hitta på. jag typ bara sover.
  • ludicrous

Sammandragningar som inte känns mer än att magen blir hård, och bebis trycker omkring i pullan på mig. Känner alla rörelser typ under blygdbenet. Skulle bebis ens få för sig att komma ut nu så skulle jag ju inte ens våga säga till sambon att det var igång, han skulle tro att jag gjort nått för att sätta igång det.

Jävla hormorner.

Hoppas verkligen att imorgon är bättre

Svar på tråden December Bebis 2010 :)