December Bebis 2010 :)
Välkommen Christel :) kan man inte typ bara vräka ut ungen??
Välkommen Christel :) kan man inte typ bara vräka ut ungen??
Jag vill ha beeebis :(
Är så trött på det här nu. Övertolkar varenda liten sak som skulle kunna vara ett möjligt tecken, är trött trött trött och vill bara sova, det (ursäkta) fullkomligt bubblar flytningar ur mig, jag är tjock och är helt utan tålamod. Bebis trycker sig mot alla ömma punkter som finns... Orkar inte mer :(
själv har jag inte vart på shopping tur sedan jag vart i ullared för 2 månader sedan...klarar inte av att gå längre, pga fogarna......
Jag tror seriöst att jag bryter ihop snart. Den här dagen har bara blivit värre o värre för mig i min frustration. Andra dagar har jag klarat mig och kunnat tänka om själv o känt att bebis har det bättre där inne.. Men idag. Fy helvetes jävla skit. Jag vill ha ut bebis NU.
Försöker övertala sambon till sex men han bara vägrar. Försöker med att det är bättre nu än i mellandagarna. Jag vill nu nu nu.. Eller så vill jag helt och håller isolera mig ifrån omvärlden och ligga och gråta i ca tre veckor.
Sammandragningar som inte känns mer än att magen blir hård, och bebis trycker omkring i pullan på mig. Känner alla rörelser typ under blygdbenet. Skulle bebis ens få för sig att komma ut nu så skulle jag ju inte ens våga säga till sambon att det var igång, han skulle tro att jag gjort nått för att sätta igång det.
Jävla hormorner.
Hoppas verkligen att imorgon är bättre