December Bebis 2010 :)
Lägger upp en Bild på Albin här med! ![]()

Lägger upp en Bild på Albin här med! ![]()

Senare i eftermiddag åker vi hem från BB. Kommer bli så sjukt konstigt och komma hem med 2 barn
Men ack så underbart!
Wille ska få komma hit sen till BB o hjälpa till o packa ner Albins sakerna och ta med Albin hem så han förstår att bebisen nu kommer o bo med oss 
Albin ligger här o myser o de finns ju ingen godare doft än just BEBIS! Kan sniffa i evigheter o dess lena hud! ÅHH man blir ju bara så rörd! Blir ju lätt fler barn här sen;-D
Men då e de in till förlossningen vid minsta lilla tecken( sa de till mig på förlossningen,hehe!') då de gick så fort allt!
Hoppas att min mjölk snart ska komma med, ska strax ta en matvikt på lillen, men känns så synd o behöva väcka honom!
Kommer bli såå skoj sen när alla fina bebisar e ute och det blir bebissnack
Gud va ni skriver tjejer..märks att man halkar lite efter nu,hihi!!
I går innan hemfärd kom min mjölk i varje fall igång
Och min amningshormoner på samma gång...tjöt som en gris igår! Idag känns de fock bättre!
Albin ville inte alls sova i sin vagga (fullt förståeligt efter o bara vara 2 dagar gammal
) Men han fick ligga mellan oss men e så himla orolig att ja ska lägga mig på honom!?
Sen vill ju gärna William komma o lägga sig mellan så i morse va vi 4 pers i 160 säng, lite,lite trångt!
I morse vaknade ja med dolly parton bröst! Spänner o ömmar o e massa knölar i....AJAJAJ! Men albin äter på bra...vill dock han ska äta mer så spänningen släpper,men svullnaden ska ju gå ner snart får vi hoppas!
NhjärtaD: skoja du eller,ja svettas med och i natt va ja helt dygnsur,bara rann o mig! Inte alls mysigt!
Anna: Sänder massa styrkekramar! Förstår om de e sjukt jobbigt även om hon kommer bli helt återställd sen!

Sandragumman: Grattis till Sixten
Sen får vi göra en lista på alla FÖDDA bebisar o deras namn
Men gud e ju rätt många ändå kvar på BF listan,kändes ju som om typ ALLA fick förtidigt (nov) eller i början av Dec....ja kände mig lixom sist,hehe!
Här i denna tråden ser de ut som om de flesta förstföderskor fått förtidigt och att de flesta förlossningarna startat med vattenavgång (inkl jag)!
åh va härligt o höra
lycka till nu!
vi vill ha mer bebisar i tråden,hihi
Grattis STOCE till eran lilla tjeja
Jätte söt:)
Annacl: Skoj med bild..så himla söt liten tös
Ja här hemma rullar de på o Albin e världens snällaste bebis! Äter o sover hela tiden, de enda pip o skrik han gör e när han e hungrig eller har bajs i blöjan!
Hoppas så att de håller i sig! Annars e de bara o NJUTA nu av fulla muggar!
Går bra med storebror än så länge ![]()