December Bebis 2010 :)
Ellie är nu 2,5 veckor gammal och åter tillbaka på sin födslovikt idag, 4360
Har vart liiiite nojjig över vikten eftersom hon tappa så mycke ibörjan, men efter att vi gick över helt till ersättning istället så har det vänt, sååå skönt får jag säga=)
Innan förlossningen hade jag en liiiten förhoppning om att kunna helamma denna gången,
men efter 3 dygn av försök, vilket resulterade i 2 såriga/blödande bröst, så gav jag gråtandes upp....
min underbara sambo satte stop, för VÅR skull,
han tyckte inte att jag skulle plåga mig mer, så han åkte och köpte NAN1 och flaskor helt enkelt...ÄLSKAR honom!!
Är det någon mer här som fortfarande lider av foglossning efter förlossningen??
Mina framfogar gör helt störigt ont nämligen, och skulle vilja veta hur länge till jag kanske får dras med detta....å finns det någon som vet om man kan GÖRA något för att lindra kanske?
En fråga om Försäkringskassan. Jag har sökt FP från 20 december då hon var beräknad. <på mina sidor står det dock fortfarande pågående ärende i fallet och inget beslut. Kommer beslutet att registreras först när man får första utbetalningen? Vet ni nåt om det? Har tidigare ringt och då har de sagt att allt är ok men det händer liksom inget på min sida. Och det är så lång telefonkö att jag inte ens hamnar i kö. Underbara FK...
har ju sett fram emot att äntligen kunna börja röra mig mer, UTAN att få ont av det, jaja....*ler* spelar ingen roll, får hel enkelt ta å snusa å gosa med sessan ist