Inlägg från: Willes Mamma 08 |Visa alla inlägg
  • Willes Mamma 08

December Bebis 2010 :)

Grattis Cissi till eran lilla skrutt Vägde nästan som min Albin...på 3830g o 51 cm! Spännande o höra förlossningar tycker själv jag hade en super bra o snabb förlossning,ja helt lagom!

Emelle: Läste något om hinnsvepning?? Hur stod de till där nere Blir de bebis snart tror du??

Här hemma myser vi...trots att Albin är så himla snäll o bara sover o äter o sover så går dagarna sjukt fort o man hinner knappt göra något! Dels kanske för att jag går upp så himla sent på morronen,hehe! Ja kan sov till kl 10-11, för lille Albin sover som bäst då oh de e ju så gosigt o bara o ligga o kika på honom o gosa !! Annars äter han 3 mål på natten. Men jag är  lika trött ändå...fast han sover däremellan!

Hur äter era små på natten??

Mamma till William 080419 ♥
  • Willes Mamma 08

Delfi o persikans: ja man e som en zoombi, e rätt pigg på dagarna,men kl 8 på kvällen skulle ja kunna somna stående.
    tur som sagt att sambon e hemma så ja får sova på morronen.....fasar för när han ska börja jobba igen! ensamt.
    han gör allt nu,lagar mat,serverar mig frukost,städar,lämnar sonen på dagis,hjälper till med blöjbyten på natten,lägger william på kvällen, helt underbar,har de verkligen lyx nu

• Willes Mamma 08
    AnnaCL skrev 2010-12-22 16:30:08 följande:

Kefalhematom, instabila höfter och storkbett, vad gör väl det, de är världens finaste och bästa ändå!

Håller med! Våra bebisar är så fina o underbaraHjärta

Såg att stefanie va inne o föder barn spännande! Nån mer det är på G för??

Emelle: såg dig på stan idag när vi körde förbi storgatan upp Hoppas bebis kommer snart!  Och att du får en lika snabb o bra förlossning som ja....inga känningar alls o så vips går vattnet o ca 4 timmar senare är Albin född Ja tänk om de blir på julafton, lite,lite mys ändå!
  • Willes Mamma 08

Heja EMELLE O LUDI Här ska de födas bebis! Coolt om nii föder på samma dag,hihi!

• Willes Mamma 08

Såg på Facebook att Emelles lilla Agnes nu äntligen är här GRATTIS!

• Willes Mamma 08

GRATTIS EMELLE och ONDAR till era super söta små bebisar!

Det är så härligt med massa goa bebisar!! Man blir ju alldeles tårögd och nostalgisk när man tänker tillbaka på sin egna förlossning

• Willes Mamma 08
    LUDI har fått en liten bebis nu ikväll Mer får hon berätta själv sen
  • Willes Mamma 08

Grattis Mysan

• Willes Mamma 08
    Momalicious skrev 2010-12-23 12:42:27 följande:
    Såg er i tidningen! Fina ni är! :)
    Fina...usch! ja ser INTE klok ut,haha o Wille sur som en ättiksgurka! haha! Men tack ändå
  • Willes Mamma 08

Got jul alla

Och grattis Stefanie och Ludi till era små bebisar!!!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)