December Bebis 2010 :)
Jag har försökt att äta precis när han ätit och somnat men han vaknar alltid iaf, han sover nästan bara om han får sova i min famn..
Vet att de inte är de lättaste men försök o inte stressa gumman!!
Båda mina bröst är mjuka, fast en tutten e lite,lite större än den andra o hänger lite mer ner,haha! Sexigt..eller inte! Känns som om att jag har lika mycket mjölk i båda brösten.
Men det är inte så länge sen du fick barn så du kan ju ringa BB om du vill o höra med dem hur du ska göra??
Tror inte din mjölk håller på o sinar....det mjuka bröstet är det bara lite svårare för "oss" att mjölka ur än ett sprängfyllt bröst som de nästan rinner ifrån automatiskt.... Men visst stressen gör de ju inte bättre direkt
usch ja....jag e så glad att min amning fungerar hitills smärtfri då William va hopplös!

alltså "får" man ha sex när man inte slutat blöda??? jag har nämligen läst att man inte ska ha sex de 4 första veckorna efter förlossningen?? likaså,bad och tampong.
Ja som tur e så har ja ju slutat o blöda nu o nu på måndag så har de gått 4 veckor sen Albin kom
Så de antar jag att de bara e o tuta o köra,hehe!
Skulle aldrig vilja ha sex om jag blödde,likaså när de gäller mens osv...känns mig så äcklig när jag blöder
Älskarnova: så bra att du fick en sån o kunna röra dig mer fritt
Han visste va du behövde med andra ord,hihi!