Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-12-09 22:35:26 följande:
    Stefanie: gillar att din karl tror att han är såpass välutrustad att han ska lyckas med det ;)
    Hahaha, bra kommentar!

Och riktigt hård och smal måste den vara också om den ska tränga igenom livmodertappen
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter BF 101225 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    Momalicious skrev 2010-12-09 22:40:18 följande:
    Det hoppas jag för hennes skull att den inte är, hua!
    Hehehe Skrattande
  • Mysmamma70
    Haligh skrev 2010-12-09 22:44:39 följande:
    Bm sa till mig när jag frågade huruvida man borde vaccinera sig mot influensan lr inte; att förlossningen ofta sätter igång när man blir sjuk eller gör illa sig! Hoppas ni klarar er, Stef och Moma, och frisknar till innan! Tänkte på det idag; tänk om man skulle trilla och bryta nåt nu?! Det är jätteisigt här...hu att få bebis med gips och kryckor...nä nu håller vi tummarna för att alla är krya när det är dags imorrn = sista arbetsdan på lääääänge det ska bli så skönt (men overkligt också)... Nu försöka sova, godnatt och ser med spänning fram emot vad som hänt här imorgon
    Apropå influensavaccinet... missfallsrisken ökade med 700 % för dem som tog svininfluensavaccinet enligt en amerikansk studie (hoppas jag inte skrämmer upp någon som vaccinerat sig nu!)

http://www.naturalnews.com/030657_vaccines_miscarriages.html

Ha en skön sista arbetsdag, Haligh!
  • Mysmamma70
    LokesMammi skrev 2010-12-09 22:56:14 följande:
    Jag har aldrig vaccinerat mig mot nån flunsa o tackade nej till denna med, trots två riskgrupper ; gravid o astma. Har klarat mig förut trots att jag jobbar i äldreomsorgen. =)
    Vi har också valt bort influensavaccinerna. Du kan inte ana hur mycket jag fick försvara mig för det beslutet när jag var höggravid förra året
  • Mysmamma70

Delifi - vilken gripande historia, grattis igen!

Jag har gått över tiden med alla mina, så jag är inställd på det den här gången också, även om jag ju hoppas på en Luciabebis

Jag minns första gången när jag började vänta tre veckor innan och gick nästan en hel vecka över, det var tunga dagar... Foten i munnen

Så nu tar vi en dag i taget istället!

• Mysmamma70
    Småstadsbönan skrev 2010-12-10 06:24:02 följande:
    god morgon tjejer!!!

Blev igångsatt i går men den har inte haft någon verkan ännu vad jag vet  inga värkar eller direkta sammandragningar för utom att jag har fått blod blandade flytningar som jag tror är slemproppen. Hoppas jag har mognat tillräckligt nu så dom kan ta ål på hinnorna för nu vill jag förda barn och sedan hem till mina andra skruttar som jag saknar massor. håller tummarna för att något händer i dag för i dag känns som en bra dag att föda barn på
    Lycka till idag!
  • Mysmamma70
    Emelle skrev 2010-12-10 07:36:44 följande:

Vaknade i morse och idag är jag JÄTTEyr och lätt illamående (fast det är jag ju ofta, illamående alltså)
    Obehagligt att vara yr, det känns konstigt. 
    Hoppas därför det yra släpper...Vet någon vad det kan bero på??

Jag har också haft yrsel i någon vecka nu och var lite orolig att det var HF på gång, men just nu är mitt BT ok. Men du kanske borde kolla ditt?

Min BM eller läkare kan inte förklara yrseln, kan hänga ihop med förkylningsvirus.
  • Mysmamma70

Tur att det är skidskytte på TV så man kan fördriva tiden i väntan på eftermiddagens BM-besök

• Mysmamma70

Såååå ljuvliga bebisar - grattis till er alla!!!

• Mysmamma70

Maria - min mage var som högst i v 30, sen låg hon i säte ett par veckor för att sen sjunka ner med huvudet i v 32. Nu ligger hon så långt ner hon kan komma enligt BM idag

Svar på tråden December Bebis 2010 :)