December Bebis 2010 :)
Moma och Jmfg - håller tummarna för er
Moma och Jmfg - håller tummarna för er
Moma - att slemmisen börjat lossna visar ju iallafall att värkarna gör nytta, även om bebis dröjer lite till
Mfjg - bra med kontroll, GBS:en är inte att leka med. Lycka till!
Å, så fin han är mrsH - stort grattis!
ÄlskarNova - grattis
AnnaCL - så brukar värkar beskrivas, men alla har olika upplevelser av det. Hur tätt har du mellan dem?
Spännande att läsa om era värkar - här är det hur lugnt som helst, bara någon enstaka flrvärk då och då... men så är det ju tretton dagar (och en timme kvar) :p
Ja, Haligh och Majorima - här är det alltför stillsamt... Tror jag ska försöka förföra mannen nu och se om det hjälper
Natti natti
Godmorgon,
Undrar om det fötts några nya bebbar inatt?
Ludi - tänker på dig, så ledsen han gör dig. Min sambo var nykter i sex månader förra året när jag var gravid för han passade på att ta en vit period. Nu när vi har en 1-åring tar han bara något enstaka glas då och då och de senaste veckorna inget alls.
Mitt BT är fortsatt högt, så det blir ännu en dag i soffan, suck. Var glada ni som kan hitta på saker ännu - jag har varit vilande sedan v 21
Willes mamma - har du pratat med din BM om fin oro för att föda ett stort barn? Du har ju fått ett barn tidigare och då är det ju lättare .
Mitt första vägde 3,3 och det var bra mkt jobbigare än syskonen som sedan vägt 4 och 4,2 kg.