Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Har testat med saft, fungerade inte!
    Inte vanligt glas, ne.....

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Inatt har han sovit dåligt! vaknat vid tre, då skicka jag in sambon när jag märkte att han inte ville somna! (jag vill också sova) sen vakna han vid fem, vid sju, vid nio!

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    Mysmamma70 skrev 2011-08-21 10:58:49 följande:
    Nu åker vi till Turkiet, får se om hon börjar krypa där bye bye
    Ha det såååååå härligt o sola o bada för oss också som blir kvar i kylan! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Loke gillar inte stora bitar. Dom åker ut direkt. Testade att inte mosa potatis o morot utan skar dom i små bitar ist. Men ne, det ska tydligen vara mosat. Han sätter t.o.m mosat i halsen så...... =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    linasmama skrev 2011-08-21 21:05:53 följande:
    I morgon börjar min stora tjej förskoleklass. Kan inte förstå att hon redan är så stor. Känner mig riktigt gammal, har fått nån åldersnoja nu, 21 år gammal
    Johan har tagit ledigt och ska vara med Sixten så jag och Lina får en mys dag. Ska äta lunch på stan, köpa presenter och sen ska jag klippa mig. Har inte gjort det sen februari så är dax nu
    Oj, då lilla gumman! Du är ju bara barnet o har så stor tjej! =) En annan fyllde 30 (!!!!!!!!!!) iår o fått första barnet. Jag fick 30års kris när jag fyllde 25! =) hehe
    Jag klippte mig för några månader sedan. Sååååå skönt! Risigare hår har jag aldrig haft! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    NhjärtaD skrev 2011-08-21 20:38:40 följande:

Vi ska faktiskt till BVC på HLR på onsdag...bra att de har såna grejer!

Jag gick på HLR via Öppna Förskolan med röda korset. var jätte bra. HLR på små o stora barn och hur man gör när barnet sätter i halsen!
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    mamma smurfen skrev 2011-08-22 14:03:40 följande:

jag var 26år med 1a, 28 år med 2a, å 37 år nu med EllieFörvånad....

Snacka om att tiden går snabbt, kan inte riktigt greppa att mina "små" killar e "stora" nu....

Här har jag kokat rödvinbärs saft hela morronen=) Blev hel 10 liter att ha under hösten/vintern, nu e de kaffe paus å sedan ska jag sätta igång med att göra äppelkaka/paj, alá farmor, å även vanlig sockerkaka med äpplebitar i...hela trädet e fullt av mogna härliga röda äpplen nämligen=)

Har också gjort äppelkaka o paj. Även mos till plutten men jag tror han reagerade på det. Ska testa igen senare. Annars får man lägga till stenfrukter på hans lista! :(
    Jag fick två backar äpplen av mamma. Hinner inte göra på allt!
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Loke sov oroligt hela kvällen igår. Så när han sen väckte mig 1.48 tänkte jag att nä, jag vill sova! Så jag hämtade honom o lade honom mellan oss. Då låg han o lekte med mina fingrar o när han börja prata lite väl högt lade jag honom på mage, strök lite på ryggen, då däcka han! Sen vakna han runt kvart över sju! =) Så sova fick jag göra! =)
     Han lever rövare när han sover. Han låg med huvudet år fel håll o slickat mot mig! =) Jag låg så långt ut på kanten man kunde! =) hehe

Loke 11/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)