December Bebis 2010 :)
Jag är såååå trött!!!!
morgonpromenad? redan. vi har nyss ätit frukost o loke har fått på sig kläder precis =)
öm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,m rtf tt gggfdtyghkumnjuybcccccccccccccbcvtvfdvbtvb5grbbbbbbbb
hälsning från Loke =)
Igår gjorde jag äppelmos till Loke. Det gick ner! =) Sen gjorde jag äppelpaj till oss. Idag har jag gjort två olika äppelkakor. Hoppas dom är ätbara! =)
Åh, vilken natt! Jag har fått sovit! =) Loke somna strax efter 22. Han somna, hosta, vakna fleraggr! Stackars liten förkylda skitunge! =) Sen väckte han mig 5.45! Lade honom på mage och strök över ryggen. Sen sov han till 7.30! Han får vakna före åtta om jag får sova på natten! Det var skönt! Förvånad. JAg vaknade nångång på morgonen och undrade om han andades eftersom han inte vaknat ännu! =)
Han brukar göra som Anton, vakna kl 3! =)
Han äter just nu gröt och är trött! Näsan rinner.
Snuttegull! :(
kom på att jag lovat lägga ut en bild på min photowall i hallen, så här kommer den=)
TACK =)
Nej den går inte att ta med, iom att den sätts upp som en tapet, med klister.
Men på sidan där jag beställde denna, kan man även beställa stora canvas tavlor med eget tryck=)
Väggen är ca 280 cm, och tapeten levererades i 5 våder, kan säga att den var ganska lätt att aplicera, men tapeten i sig är ganska tunn och slät, så underlaget måste verkligen vara helt slätt.
Jag beställde den på www.photowall.se/photo-wallpaper/custom
Loke har haft 3dagars feber utan ngt annat.
Har nu haft lätt feber men bara på natten i några dagar i samband med hans förkylning som inte vill ge sig! :/
Jaha, nu sitter man här igen. Loke vakna tjugo över tolv! Han är pigg. Nu ligger han o kliar sig och joxar och donar. Han var trött förut, men det var då det!
Jag hann sova kanske 30-60 min då jag hade svårt o somna. Jag var nog över trött! Trött är bara förnamnet på vad jag är nu! *gäsp*