Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2011-01-17 09:58:31 följande:
    Gick bra till dagis iaf kom i hyffsad tid,dock tycker jag det är tungt att både bära bilstolen, väskor & försöka hålla Elliot i handen då han ramlar när det är halt ele massa snö Obestämd

Hoppas hoppas hoppas den riktiga vagnen kommer denna veckan!!! Är så sugen på att gå & hämta dem osv istället för att ta bilen, kan tom gå upp & handla om det skulle vara så!

Nehe nu är det dax för lite städ osv
    Förstår att det är tufft att komma iväg med flera barn och allt som behövs. Tycker det är bökigt nog när mannen och jag ska iväg med Charlie och Cornelia, och då är vi ändå två... Tungan ute

Så skönt det ska bli när det blir vår och sommar och vi slipper alla vinterkläder iallafall

Frissan skulle jag förreste behöva uppsöka också

Nej, mina vänner, nu ska jag faktiskt jobba en stund och hoppas Cornelia sover nån timme! Cool
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -101220 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Grattis Alberta!!!

Nu har jag lyckats utföra 45 minuters jobb på tre timmar, inte illa alls väl

• Mysmamma70

Kreativt Haligh

Nu har Cornelia sovit i fem och en halv timme och mina boobs håller på att sprängas, men jag vill ju inte väcka prinsessan

• Mysmamma70

Ludi - du ska inte träna alls innan efterkontrollen, bara promenader och sånt som inte belastar bäckenbotten.

Hopp och sådant ska man vänta sex månader med.

Jag har oxå tio kg att gå ner och började på Viktväktarna förra veckan för att få lite fart på det hela

• Mysmamma70

Haligh - enligt den info jag fick av sjukgymnasten ska man vänta med löpning i sex mån eftersom det belastar bäckenbotten.

Men kolla med BM på efterkontrollen. Den som har varit flitig med knipövningarna borde ju kunna börja träna tidigare

• Mysmamma70

Suzzy - ja det måste man ju göra om de behöver öka mer i vikt.

Jag minns när jag fick min första dotter för femton år sedan och ringde amningsjouren för att fråga om jag måste väcka henne på natten när hon sov åtta timmar, bara tre veckor gammal.

De bara skrattade och sa att jag skulle njuta

• Mysmamma70

Men så låg hon också vid bröstet och tankade i flera timmar varje kväll innan läggdags

• Mysmamma70
    Willes Mamma 08 skrev 2011-01-17 21:50:40 följande:
    jisses ja.....härligt tycker 5 timmar e helt underbart när Albin sover de. Tillskillnad på William som typ vaknade varannan timme!
    Så jag njuter nu,hihi
    Lyx
  • Mysmamma70

Delifi - du måste vara en superkvinna! Det låter ju jättejoxigt med busstiderna som måste passas Tungan ute

• Mysmamma70
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-18 12:52:15 följande:
    Ego!!
    Ber om ursäkt att jag inte orkat vara inne så mkt har varit lite upptagen med mig själv
    Detta är 5:e dagen nu med FEBER
    Inatt svaknade jag av att hela kroppen bran typ upp jepp 38,2 igen efter 2 st panodil blev allt till vått i sängen som om man sov i vattensäng och den gått sönder ja så var det med mig håret kroppen lakanet tecket var dungsura !!
    Vad fan är detta ????
    Så nu har jag haft feber fredag lördag söndag måndag och tisdag ..
    Usch så jobbigt, du borde kanske kolla med en läkare när det gått så många dagar... krya på dig!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)