December Bebis 2010 :)
Anna Wahlgren eller?
Anna Wahlgren eller?
En god vän till mig hade ett kolikbarn och körde ut med bilen varje kväll när det var som värst. Hon somnade, han parkerade bilen och sov själv. Så lyckades de få några timmars sömn varje natt och mamman fick vila hemma med de andra barnen.
Moma - ta det lugnt! Framfall brukar gå tillbaka inom sex månader, men du ska vara extra flitig med knipövningarna. Och det är inget dom hindrar dig från att ha sex om det inte känns obehagligt
Moma - jag fick framfall förra gången, kunde ha sex utan problem. BM sa att det tar minst 12 veckor att bli återställd efter förlossningen om man kniper flitigt, men det kan ta upp till ett halvår. Du får fråga på efterkontrollen
Moma - det gick tillbaka och jag barnvagnspromenerade som vanligt. Men passa på att fråga när du ringer och bokar tid! Du är ju ung och har bara fött ett barn så det borde vara ännu lättare för dig att bli återställd
Vi var också på mässan, Delifi, fast i fredags
Cornelia sov de fem timmarna vi var där så jag hann med att få healing, behandling av en naprapat, lyssna på en föreläsning och handla lite. Visst var det en härlig mässa!
Vill han ha närhet?
Min trea sov bara i famnen på dagtid tills han var fyra månader.
Eller går det att söva honom i vagnen?