December Bebis 2010 :)
Ligger kvar i sängen med Cornelia och har just fått det första leendet (5 veckor)
Saliva - nej, jag har inte haft några smärtor.
Ligger kvar i sängen med Cornelia och har just fått det första leendet (5 veckor)
Saliva - nej, jag har inte haft några smärtor.
Emelle - vilken vacker bild ![]()
Haligh - troligen är hon i en ökningsperiod, brukar komma runt fyra veckor. Då behöver de suga ofta. Du behöver vila mycket och dricka mycket vatten för att produktionen ska öka
Är det bara jag som har lyxen att ha en nöjd bebis?
Storebror var det dock inte, så jag vet exakt hur ni har det. Tur att det går över!
2barnsmamma - så skönt. Mina pojkar har haft sina skrikperioder de första månaderna, men flickorna nöjda och tystlåtna
Delifi - du är fortfarande en superkvinna för mig, förstår inte hur du orkar, jag beundrar dig verkligen!
Samma här... har sju kilo kvar (av sjutton) dessutom...
Bebisarna är säkert i ökningsperioder då de behöver mer mat och äter ofta (särskilt på natten) för att öka produktionen och mjölken är som fetast då.
Håll ut, vila massor på dagarna, amma ofta och drick mycket vatten. Min erfarenhet är att det brukar vara ca fem dagar.
Jag skulle inte låta mina ligga och skrika i några minuter när de är så små. Innan fyra månaders ålder behöver de omedelbar tröst enligt experterna.