mamma smurfen skrev 2011-02-18 15:20:39 följande:
Hej alla, loooong time no seen...
Men här har hänt en massa tråkigheter med de stora killarna...för er som orkar läsa så finns denna tråden:
http://
www.familjeliv.se/Forum-19-290/m57119126.html
Har ni erfarenheter så skriv gärna, för jag står lite handfallen...
I övrigt så går livet vidare, Ellie har blivit dålig, men är nu på bättringsvägen, både sover äter å kissar som hon ska=)
Var på 2 månaders kollen i måndags, hon väger nu 5410, och är 61 cm lång=)
Sedan har jag själv legat sjuk i nästan en vecka, med 40graders feber i 3 av dagarna, nu är det bara en envis hemsk hosta som lever kvar, låter som en lungsjuk 90 åring*ler*
Till helgen ska vi kolla på bil, Saaben börjar få fler å fler el-fel, så ska nu investera i en nyare combi, någon som har ett förslag på bil kanske?
Läste din tråd. Jag har varit med om något liknande, då min son kom hem från en helg hos pappa och sa att han fått en smäll. Jag ringde upp exet som sa att sonen ljög, men accepterade att sonen inte ville komma till honom. Det tog många månader, kanske ett halvår, innan han åkte dit igen. Han var nog runt 8-9 år då. Jag anmälde aldrig till soc.
Exet skrämde sedan upp sonen för något år sedan genom att komma hem full från en fest och skrika och härja så barnen blev jätterädda och låste in sig. Jag fick åka och hämta hem dem tidigt på morgonen, de var då 12 och 13 år. Sedan dess är de nästan aldrig hos sin pappa mer... hans förlust!