• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • Anonym (HerrKavaj)

Caroline Wozniacki
    Ann B (hon stal mitt hjärta på gymnasiet för 20 år sedan)

Totek skrev 2011-02-19 08:34:01 följande:
    Om det är många drömknull, så är det många kvinnor som jag gärna vill ha i sänghalmen:
    Tilde de Paula
    Ebba von Sydow (just nu)
    Jenny Östergren
    Ellen Pompeo (Grey's Anatomy)
    Linda Olofsson (svt)
    Kristina Petersen (svt västnytt)
    Jenny Svensson (svt västnytt)
    Angelica Skånberg (svt västnytt)
    Vissa halloa-personer i svt och TV4....
    Kristin kaspersen

Sedan finns det olika personer i min omgivning som jag inte kan nämna.
    ....Och nog finns det fler personer som man vill ha i sänghalmen .....
    Då kontrar jag med Jannicke Geitskaret, väderflickan på Svt! *mums*
  • orkide78
    Krollspell skrev 2011-02-20 06:32:24 följande:
    Vore jag kvinna skulle jag ligga med mig hela tiden.
    Hahaha! Klockrent!
  • Totek
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2011-02-20 03:40:50 följande:
    Caroline Wozniacki
    Ann B (hon stal mitt hjärta på gymnasiet för 20 år sedan)Då kontrar jag med Jannicke Geitskaret, väderflickan på Svt! *mums*
    Ja jag har några väderflickor också. Kontrar med bland annat Madeline Westin, Ulrika Andersson (Båda på TV4)
    Sedan finns det några personer till, så som Carolin Kull (osäker på stavningen).
    Sedan har vi olika Let's Dance-dansare genom åren. Sedan kan man nog dra en massa namn i hela TV-världen (inom sverige) och som man har sett osv...
    Men just nu är det många tjejer som är födda kring 70-talet som jag har fastnat för.....
  • Lakey69
    Totek skrev 2011-02-20 10:01:08 följande:
    Ja jag har några väderflickor också. Kontrar med bland annat Madeline Westin, Ulrika Andersson (Båda på TV4)
    Sedan finns det några personer till, så som Carolin Kull (osäker på stavningen).
    Sedan har vi olika Let's Dance-dansare genom åren. Sedan kan man nog dra en massa namn i hela TV-världen (inom sverige) och som man har sett osv...
    Men just nu är det många tjejer som är födda kring 70-talet som jag har fastnat för.....
    OOOOOO - ja.Malin Johansson (hon som dansar med Rybak) eller Karin da Silva (som inte är med i år).

Sanna Kallur och Louise Karlsson hade inte gjort ont heller...

Carina Berg är också en pingla i mina ögon. 
  • Totek
    Lakey69 skrev 2011-02-20 14:48:38 följande:
    OOOOOO - ja.Malin Johansson (hon som dansar med Rybak) eller Karin da Silva (som inte är med i år).

Sanna Kallur och Louise Karlsson hade inte gjort ont heller...

Carina Berg är också en pingla i mina ögon. 

Carina Berg hade jag glömt.
    Vissa av Let's Dance "lärarna" och vissa utmanare av det kvinnliga könet har jag också reagerat av att jag vill träffa å ha i sänghalmen.
    Det finns många tjejer även i min omgivning. Men det är en annan historia.

• Totek

Mitt "riktiga" drömknull är också med en gravid kvinna. Dock en höggravid sådan. Så som Ebba Von Sydow

• Anonym (NN)

Mitt drömknull är min närmsta kollega. Han är sex år yngre än mig och med den snyggaste kropp jag har träffat på; smala höfter med breda och raka axlar. Kan inte bli bättre, vill gärna se hans kropp utan kläder...

• Mirre78

Stämmer in i Gerald Butler- kören  ;) 

Sedan är ju inte Jason Stateham helt fel heller  :)

Svar på tråden Vem är ert drömknull?