• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • Anonym

Jag har en farlig en: min bästa kompis Skäms
    Lång, blond, blåögd och en fantastisk kropp.
    Rena tortyren att umgås med honom på sommaren när man sticker och badar eller så.
    Vill ju inget hellre än att slicka honom över hela kroppen och mer därtill.
    Sambon hade inte uppskattat det dock!

• Anonym (jasså)
    Anonym (Anna) skrev 2011-02-16 14:15:57 följande:
    haha absolut inte jag iallafall!
    hur fan kan man förbjuda sin sambo att titta på porr och runka?
    Min sambo får göra det hur mycket han vill :D
    Han får även sitta och tråna efter snygga skådisar och vi pratar ibland om vilka tjejer han tycker är snygga och skulle kunna ha sex med!
    Jag tycker det är mycket bättre att vara ärlig med sånt! Jag tror inte någon är skenhelig ! ;)
    Så där håller jag och min tjej också på. Tittar även på porr tillsammans. Visar man total kärlek och tillhörighet till varandra är det inget hot titta på andra.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (jasså) skrev 2011-02-16 15:26:04 följande:
    Så där håller jag och min tjej också på. Tittar även på porr tillsammans. Visar man total kärlek och tillhörighet till varandra är det inget hot titta på andra.
    nej det är helt underbart :)
    Skönt att kunna vara öppna och ärliga och framför allt, få ett lite roligare liv tillsammans :D
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-13 23:02:58 följande:
    Väger mellan Jessica Alba, Jenifer Aniston eller mittt gamla ragg Sara. De 3 är de vackraste kvinnorna jag vet.
    Hallelulja brother! (eller iaf de första två för Sara känner jag inte men du verkar ha bra smak. Vid närmare eftertanke så kan jag ta de två första så får du Sara)
  • Livsnjutaren666

Lätt min sambo!! Otroligt sexig och het på alla sätt! Vi ger varann otrolig njutning i minst en timme per omgång och har ett otroligt öppet sexliv med vilda fantasier!

• Anonym (Mums)

"Cara" från Seeker... Wow alltså...

Å även "Lord Rahul" från seeker.. Han spelade även Haldir i sagan om ringen..

Mitt ex vore ju alltså inte heller helt fel.. ;)

Britney Spears, otroligt sexig...

• Anonym (Miss Mercury)

Professor Snape i Harry Potter-filmerna. Det är sant! Jag tycker att Alan Rickmans röst i kombination med rollkaraktärens smått obehagliga sätt är hur hett som helst! Tänk att få kvarsittning med Professor Snape... Mums!

• Anonym (Miss Mercury)
    Anonym (vampyr) skrev 2010-09-15 12:03:31 följande:
    Nån av vampyr-grabbsen i True blood. Stephen Moyer eller Alex Skarsgård... Eller båda på en gång... mmmm.... *dregglar lite*
    Kul att se att det finns fler fictionpervos därute. ;)
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Miss Mercury) skrev 2011-02-18 03:06:44 följande:

Professor Snape i Harry Potter-filmerna. Det är sant! Jag tycker att Alan Rickmans röst i kombination med rollkaraktärens smått obehagliga sätt är hur hett som helst! Tänk att få kvarsittning med Professor Snape... Mums!

hahaha jag älskar dig! ;)
    Nej, men detta gav mig ett gott skratt, ja, inte för att jag skulle vilja ha sex med honom på riktigt, men i lite fantasin kanske..
    Han har faktiskt lite elaksnygg röst på något vis! ;)
  • Anonym
    Anonym (Miss Mercury) skrev 2011-02-18 03:08:37 följande:
    Kul att se att det finns fler fictionpervos därute. ;)
    Haha, en till här! Lätt tagit båda.
Svar på tråden Vem är ert drömknull?