Vem är ert drömknull?
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Jag har en farlig en: min bästa kompis 
Lång, blond, blåögd och en fantastisk kropp.
Rena tortyren att umgås med honom på sommaren när man sticker och badar eller så.
Vill ju inget hellre än att slicka honom över hela kroppen och mer därtill.
Sambon hade inte uppskattat det dock!
Lätt min sambo!! Otroligt sexig och het på alla sätt! Vi ger varann otrolig njutning i minst en timme per omgång och har ett otroligt öppet sexliv med vilda fantasier!
"Cara" från Seeker... Wow alltså...
Å även "Lord Rahul" från seeker.. Han spelade även Haldir i sagan om ringen..
Mitt ex vore ju alltså inte heller helt fel.. ;)
Britney Spears, otroligt sexig...
Professor Snape i Harry Potter-filmerna. Det är sant! Jag tycker att Alan Rickmans röst i kombination med rollkaraktärens smått obehagliga sätt är hur hett som helst! Tänk att få kvarsittning med Professor Snape... Mums!
Professor Snape i Harry Potter-filmerna. Det är sant! Jag tycker att Alan Rickmans röst i kombination med rollkaraktärens smått obehagliga sätt är hur hett som helst! Tänk att få kvarsittning med Professor Snape... Mums!