• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • Heavenlyfaith
    MissSummer skrev 2010-09-13 16:04:29 följande:
    Per Morberg, det är något sexigt med karln Flört han är ju tyvärr gift.
    Ja, han skulle jag kunna tänka mig o ha vild sex med... Ser framför mig hur han torkar pannan med slängen emellanåt
    Jag kan inte bli frisk men kan välja att leva lycklig som sjuk
  • Anonym

är jag anonym? är micken på?? testar.....Tyst tänk om något blir fel så att ens namn syns

• Anonym (E)
    Anonym (Mumma) skrev 2010-04-23 21:45:00 följande:
    Cristiano Ronaldo
  • Anonym

Väger mellan Jessica Alba, Jenifer Aniston eller mittt gamla ragg Sara. De 3 är de vackraste kvinnorna jag vet.

• Anonym (love to lie)

Morran i mumintrollerna,,,neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh sku de va nån så sku de va ett ex till mg,jag av dum och dumpa henne på g av otrohet,men saknar hennes vagina nått så jävligt,Hon va grym...:)

• Anonym

Kjell Bergström, gud, vilken karl.

• HäckHäxan
    Anonym (lala) skrev 2010-09-13 17:32:55 följande:
    Sam Worthington. Träffade honom ute på ett ställer i Aussie för två år sen. Vi kysstes hett men blev inget mer då jag var tvungen att ta hand om en stupfull vän. Tyvärr. Men drömmer om vad som kunde hänt, är han lika bra i sängen som han kysser så ohlalala.

Annars kunde jag tänka mig Taylor Lautner, lammkött. :) Antar det är kroppen man tänder på och kanske det här med att lära upp en lite yngre :)
    Hehe lammkött är inte fel, kroppen ser ju äldre ut än vad grabben är Men hell yea honom hade jag oxå lätt haft sex med.
    Jag gillar vanilj iaf om det handlar om valet av bulle!
  • LivL

Tänkte länka till ett klipp med drömknullet men det funkar inte, får bli en annan gång. Men Jason Isaacs heter han... *flås*

• LivL
    Anonym skrev 2010-09-13 22:51:42 följande:

är jag anonym? är micken på?? testar.....Tyst tänk om något blir fel så att ens namn syns

• Anonym (lala)
    HäxanSurtant skrev 2010-09-14 00:54:21 följande:
    Hehe lammkött är inte fel, kroppen ser ju äldre ut än vad grabben är Men hell yea honom hade jag oxå lätt haft sex med.
    Ja, det är en kropp som inte går av för hackor. Han får gärna lyfta upp mig och kasta mig i sängen :)
Svar på tråden Vem är ert drömknull?