Vem är ert drömknull?
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Kan inte bara välja en så vi gör så här!
Måndag: Scott Speedman (Ben i Felicity)
Tisdag: Peter Stormare
Onsdag: Chad Michael Murray (Lucas i One Tree Hill)
Torsdag: John Corbett (Aidan i Sex and the City)
Fredag: Andrew Lincoln (Han som var olyckligt kär i Keira Knightley i Love Actually)
Lördag: Jude Law
Söndag: Vince Vaughn

Jag tillåter mig bli lite småkåt på andra män ibland, jag tror det är nyttigt om det bara är drömmar.
Just nu är jag riktigt sugen på en läkare på mitt jobb, han är så grymme sexig, och läkare går jag lite igång på. Haha, fast han är gift o jag är gift och vi har båda barn, så absolut inget kommer hända där, men det är kul att skojflörta lite. Sen har han så fantastiskt sexiga händer...
Men jag brukar byta av lite, för några veckor sedan var det en gammal klasskompis som jag sprang på på stan som var mål för mina drömmar.
Men allra helst har jag sex med min man, han är bäst och skulle aldrig byta bort honom mot någon annan.
Förlåt om jag är tråkig men Brad Pitt som han ser ut i Troya är bland det sexigaste och manligaste som finns!!!
John Legend eller Ben Harper..
.,,
Mikael Persbrandt, Leonardo Di Caprio
Helst i lite yngre verisioner än vad de är nu ;)
Scarlett Johansson.
Och Chad Mikeal Murray såklart!
Nice Girl Wrong Place
Jax Teller i sons of anarchy när han har uppsatt hår men Ryan Reynolds är rätt het han med.
Sen så måste jag säga att sen jag blev tillsammans med min sambo så har jag knappt tittat åt någon annan kille. Herregud vad han är het!