• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • HäckHäxan
    Anonym (lala) skrev 2010-09-14 20:22:38 följande:
    Ja, det är en kropp som inte går av för hackor. Han får gärna lyfta upp mig och kasta mig i sängen :)
    Eller vart som för min del, bara han gör det Skrattande Så imorgon kväll skall jag ha lite egentid med honom bara för mig själv

Skall bara hämta honom hos syrran först.. ^^
    När jag föddes visste jag inget om livet, nu 30 år senare önskar jag att jag inte visste så mycket om det.
  • Anonym (lala)
    HäxanSurtant skrev 2010-09-14 20:34:42 följande:
    Eller vart som för min del, bara han gör det Skrattande Så imorgon kväll skall jag ha lite egentid med honom bara för mig själv

Skall bara hämta honom hos syrran först.. ^^
    Haha skicka hit honom efteråt :)
  • Anonym (vampyr)

Nån av vampyr-grabbsen i True blood. Stephen Moyer eller Alex Skarsgård... Eller båda på en gång... mmmm.... *dregglar lite*

• Vilda77

En Polis som jag ofta ser där jag bor.Han är så otroligt snygg! och när han säger hej så känner jag mig som fjorton igenSkrattandedet är något speciellt med Poliser jag tänder till något fruktansvärt på dom.

Jag skulle bara villja vara ensam med honom, slita av han alla kläder och ge honom en ordentlig avsugning och höra hans stön när han är på väg att komma...då fortsätter jag att suga av honom tills han kommer i min mun.
    Något han säkert inte skulle förvänta sig att jag skulle låta honom göra,och just därför skulle det vara så otroligt upphetsande att göra det.

Men Per Moberg skulle inte heller vara helt fel!Skrattande

• Anonym (Anna)

Ja, typ alla äldre snygga män! :D
    Fast jag brukar inte tända på kändisar något vidare.. Men dom får gärna vara 20 år äldre än mig!!!

men förutom Julius Caesar i Kleopatra-filmen, så har jag drömt heta drömmar om en väninnas pappa, min handledare, minst 3 lärare under gymnasiet, och min sambos äldre bror och några till..
    Jag har drömt heta sexdrömmar om två av mina tjejkompisar varav den ena är bisexuell och vi har hånglat och tagit på varandra, längre kom vi inte. Min andra tjejkompis har jag också myst med lite men hon hade pojkvän så det blev inget.. Men hade gärna velat med båda !!
    Lyckan var gjord när jag fick posera naken för min tjejkompis som var intresserad av mig, och en killkompis som också var väldigt het. Dom gick båda estetiska bildlinjen på gymnasiet och målade helt enkelt av mig. Kan bara säga att jag inte hade haft emot en trekant där !! ;)

Ja drömma kan man väl? :)

• Anonym (jasså)

Alla ni kvinnor här som namedroppar och suktar, hoppas ni inte är samma tjejer som i tråd efter tråd beklagar sig över att deras män tittar på porr och är svartsjuka.

• Familjen Valjus

Utan tvekan min sambo
    Innan vi fick bebis så låg vi mellan 3-4ggr om dagen

• Anonym (Anna)
    Anonym (jasså) skrev 2011-02-16 13:39:01 följande:
    Alla ni kvinnor här som namedroppar och suktar, hoppas ni inte är samma tjejer som i tråd efter tråd beklagar sig över att deras män tittar på porr och är svartsjuka.
    haha absolut inte jag iallafall!
    hur fan kan man förbjuda sin sambo att titta på porr och runka?
    Min sambo får göra det hur mycket han vill :D
    Han får även sitta och tråna efter snygga skådisar och vi pratar ibland om vilka tjejer han tycker är snygga och skulle kunna ha sex med!
    Jag tycker det är mycket bättre att vara ärlig med sånt! Jag tror inte någon är skenhelig ! ;)
  • Brasset

Min sambo, han är den sexigaste snyggaste mannen jag någonsin sett och det bästa sexet I ever had! Ouff, vilken man!  

Svar på tråden Vem är ert drömknull?