• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • pontus1992
    Rebecca Rydberg skrev 2012-11-03 02:20:47 följande:
    Ian Somerhalder 

Mums Flört
    Jooo han skulle nog också kunna joina mig och Johan på en 3some ;)
  • RazorTongue

Som sig själva, dvs ej diverse rollkaraktärer, osv..

James Marsters David Boreanaz Luke Goss. Alexander Skarsgård. Stephen Moyer Matt Smith John Barrowman (Trots att han är gay. A girl can dream!) Anthony Stewart Head. Nicholas Brendon Simon Bamford. (Var inte långt ifrån att så skedde i verkligheten.) Gareth David-Lloyd Jay Ryan Ryan Kwanten.

Fantasifigurer / rollkaraktärer

Sephiroth Prince Nuada Silverlance Angel/Angelus Spike Giles Xander Eric Northman Bill Compton Vincent från Beauty and the Beast (Både från TV-serien som gjordes 87, samt den versionen som går nu.) Lestat Louis Armand Marius Data, från Star Trek The Next Generation. Pinhead Captain Jack Harkness Captain John Hart. Ianto Jones. Gärna tillsammans med Jack Harkness. Spock, a la Star Trek The Original Series, samt a la Star Trek 2009, Dvs Zachary Quinto.

Får återkomma om jag kommer på fler.

• Athema

Jens Hultén som Seth Rydell, Joel Kinnaman som Frank Wagner, Alexander skarsgård, Ryan Gosling, Vin Diesel, Johnny Depp är några jag kommer på just nu.

Mmmmums ;)

• trapped

gabriella på willys falun 
    hannah hilton

dem två tjejerna skulle jag inte säga nej till Cool

• The Riddler

Monica Bellucci
    Claire Coffee
    Audrey Fleurot  
    Hjärta 

Everything I tell you is a lie, including this.
  • Ajsen

Helt klart Matt Bomer B-) Syyyynd bara att han är gay...

♥ Olivia 040822 ♥
  • Angdev

Colton Haynes.....OMG!!!! Blir helt knäsvag trots hans unga ålder {#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Vem är ert drömknull?