• Misslampa

Vem är ert drömknull?

Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)

• Svar på tråden Vem är ert drömknull?
  • Gustaf C

Jag har svårt att välja bara ett - jag har tre drömknull.

Charlotte Kalla
    Susanna Kallur
    Pia Hultgren (meteorolog SVT)

• Alighieri
    Totek skrev 2011-02-20 10:01:08 följande:
    Ja jag har några väderflickor också. Kontrar med bland annat Madeline Westin, Ulrika Andersson (Båda på TV4)
    Sedan finns det några personer till, så som Carolin Kull (osäker på stavningen).
    Sedan har vi olika Let's Dance-dansare genom åren. Sedan kan man nog dra en massa namn i hela TV-världen (inom sverige) och som man har sett osv...
    Men just nu är det många tjejer som är födda kring 70-talet som jag har fastnat för.....
    Gillade Ranelids partner ( hon med lökarna)
  • Totek

Sedan vill jag förtydliga att det är många inom svt, TV3, TV4 och Kanal5 som jag gärna vill hamna i säng med.... Ingen nämnd ingen glömd. Jag har hela tiden nya namn som jag vill hamna i säng med i mina drömmar. När det gäller kändisar

• Anonym (lezfever)

En skönt butching kvinna!

• Anonym

Säger bara, Jessica Andersson en natt med henne, det skulle smaka det.

• Anonym (Snutten25)

Jag skulle välja min make :) bättre sex kan jag inte få, men skulle jag välja kändis fick det bli Joe kinnaman, jonny depp, tom cruise i top gun, jered leto, dom e så sexiga..

Konstigt nog gordon ramsay med, inte för att han e sexig utan jag tror han e helt fantastisk i sängen, lite hård och bestämd som jag älskar :)

• Lovejoy

Min sambo , har aldrig haft bättre/skönare sex, dessutom slipper jag drömma om detDrömmer

Svar på tråden Vem är ert drömknull?