Vem är ert drömknull?
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
För mig hade det funkat bra om någon av dessa kröp ner i min säng.. eller stod bredvid.. det hade faktiskt funkat riktigt bra om de bara stod i trädgården med..
www.pollsb.com/photos/o/24063-cares_i_nbsp_think_colin_farrell_hot.jpg
24.media.tumblr.com/tumblr_l5vx2mZBsB1qbcqfpo1_400.jpg
dvs. Colin Farrell eller Hugh Jackman
Jag har svårt att välja bara ett - jag har tre drömknull.
Charlotte Kalla
Susanna Kallur
Pia Hultgren (meteorolog SVT)
Lexington Steele är mitt val!
Marie Richardsson!
Sedan vill jag förtydliga att det är många inom svt, TV3, TV4 och Kanal5 som jag gärna vill hamna i säng med.... Ingen nämnd ingen glömd. Jag har hela tiden nya namn som jag vill hamna i säng med i mina drömmar. När det gäller kändisar
En skönt butching kvinna!
Säger bara, Jessica Andersson en natt med henne, det skulle smaka det.
Jag skulle välja min make :) bättre sex kan jag inte få, men skulle jag välja kändis fick det bli Joe kinnaman, jonny depp, tom cruise i top gun, jered leto, dom e så sexiga..
Konstigt nog gordon ramsay med, inte för att han e sexig utan jag tror han e helt fantastisk i sängen, lite hård och bestämd som jag älskar :)
Min sambo , har aldrig haft bättre/skönare sex, dessutom slipper jag drömma om det