Vem är ert drömknull?
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Förhoppningsvis min nästa kvinna 
Mitt frikort är Russell Crowe. Otroligt sexig framförallt i gladiator. Han får gärna vara lite hårdhänt också så är jag hans förevigt
Michael C. Hall....älskar serien "Dexter" och han levererar sån sexig energi så man nästan tuppar av ju :P Så damn sexy!!
Billie Joe Fucking Armstrong!
Sångaren i Green Day, varit totalt kär i honom sen 2005, höll på att dö när jag såg honom på konserten 2009!
Vill ha honom!
Han är så otroligt sexig, kaxig och charmig!
Om jag hade valt vad jag hade velat göra med exempel Ebba von Sydow som jag har skrivit att jag vill knulla med, så hade jag lust att ha gravidsex med henne. Att smeka hennes stora gravida mage. Att ta henne bakifrån med mera....
Att hon sedan red mig osv
Ja ställningarna är många.. Vill även göra det med en tjej som är normal som Ebba är nu när hon inte är gravid...
Att längta efter en tjej nu. Känns så desperat. Men att förklara vem man vill knulla med känns så Upphettsande att man bara längtar efter tjej
Förut var det min kompis fru.
Nu är det min fd arbetskamrat som är gift, men jag försöker vinna henne över.. (dvs, inte bara drömknull, utan jag älskar henne). 
Förutom min man måste jag nog säga Nikki Sixx från Mötley Crue ;)
Om ni sett True Blood, Jason Stackhouse och Eric Northman SAMTIDIGT! Yummie
Gränsla Jason så kan Eric pumpa hårt bakifrån Mmmmm!
Gränsla Jason så kan Eric pumpa hårt bakifrån Mmmmm!