Vem är ert drömknull?
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Ian summerhalder aka damon salvatore the vampire diaries
Min sambo! (Fast utan min gravidmage och de kilona jag lagt på mig..) :D
En animekaraktär som jag tycker är het är grimmjow jaegerjaquez
Men av världens levande och riktiga män så måste jag säga att jag skulle dö lycklig om jag fick bli hårdknullad av Brad Pitt eller Ewan Mcgregor! SÅ snyyyygga
Har haft en liten crush på Ewan nu i några år. När jag såg han för första gången i star wars filmen så smälte den lilla flickan i mig av total lycka. 

HäxanSurtant skrev 2011-04-16 16:12:28 följande:Michael C. Hall, eller han som spelar Dexter om det låter bekantare. Tyckte inte han var så snygg när jag började kolla på serien, men fy ATTAN vad het människan är nu tycker jag! haha, måste vara hans roll och sätt att agera i serien.....
o nej, jag menar ju inte att det är bra att vara seriemördare , inte alls....men han är så jääävla het
....
wentworth miller
spelar Scofield i Prisonbreak =)
honom skulle jag vilja göra allt med !
synd bara att han är gay =(
Bob Harper pt i Biggest loser USA, så jävla sexig och het!
Ewan Mcgregors karaktär i Trainspotting.
Ledaren för Uruk-Hai
Predator
Blueblood