Vem är ert drömknull?
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Så, plocka fram ert drömknull och skriv vad ni skulle vilja göra med henne eller honom. En del vill ju bara se den IRL för att få en orgasm utan dess like ;)
Persbrandt....å han hade fått göra vad som med mig. Trycka upp mig hårt mot en väg och ........
Ja det är många det:
Min sambo - jag vill ha ett drömknull med honom! :P
Karaktärer:
Aragon och Frodo och Liv tyler i sagan om ringen film.
Edward i twilight
Donny Darko
The Notebook, killen
Sam och Puckerman ur Glee
Lucas och Nathan ur OTH
Vampire Diaries - Jeremy, damon, caroline, chatrine, elena, läraren, elenas riktiga pappa, vampyr killen, samt tjejen. äsch jag kan tillochmed drömma om stefan.
Personer:
Typ Fem stycken av min killes kompisar som är galet, sexiga. Speciellt en
Johnny Depp
Ian sommerhalder
Justin - Bobby ur The Hills
Colin Farell även om jag skäms för att medge det.
Rachel Adams
Natalie Portman
Eminem
Eric saade
Dianna Agron - (glee Quinn)
Daneel Harris (OTH - rachel gatina)
Salem al Fakir
Robert Buckley
Ryan Reynolds
Brad Pitt
Zac efron speciellt ur 17 again.
Idol gotländske bagaren Olle
Overkliga/tecknade:
Jondalar ur Grottbjörnens folk böckerna
Jag tar gärna hans bror med.
Otani ur Lovely Complex
Eldtjejen, elvan och huvudkaraktärkillen ur Zero no Tsukaima.
Tenjou Tenge systrarna
Naruto gänget - Pain som orangehåriga inte röda, tsunade, kakashi, naruto, sasuke, ino, hinata, shikamaru, iruka, jiraya. mfl.
Harry potter - bok versionen
Goda Tengil ur isfolket böckerna
Diverse disney karaktärer, såsom: Ariel, Simba, John Smith, Pocahontas, Kida, Aladdin, Jasmin, odjuret, Belle, Scar ? :P, esmeralda,
Är alla jag kommer på just nu men det finns säkert 20 till minst.
Daniel Majstorovic!
Jag fattar inte riktigt hur man kan ha främmande kändisar som drömknull. De kan ju vara hur otrevliga och störiga som helst.
Just i skrivande stund är det Tilde De Paula. Nu när hon är gravid. Sedan är det Jenny Östergren och Kristin Kaspersen. Och några till som jag har drömmar att knulla med....
Nikki Sixx. Åhhh......